رهبر:

60 درصد سالمندان تحت پوشش کمیته امداد هستند

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد گفت:۶۰ درصد از سالمندان تحت پوشش کمیته امداد هستندکه ۴۷ درصد از آنها از کار افتاده هستند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فاطمه رهبر، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد در نشستی با معاونان اشتغال و خودکفایی کمیته امداد سراسر کشور با بیان اینکه جامعه هدف تحت‌ پوشش این نهاد از تنوع زیادی برخوردار است، گفت: برای توانمند سازی این جامعه متنوع نیازمند به همکاری و تعامل همه حوزه ها به ویژه حوزه اشتغال و خودکفایی هستیم.

وی با تاکید بر اینکه حوزه حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد بیشترین تعامل و همکاری با حوزه اشتغال و خودکفایی این نهاد را دارد، گفت: بدنه اصلی توانمند سازی مددجویان، حوزه حمایت است که تعامل و همکاری حوزه ها با یکدیگر از همپوشانی ها جلوگیری می کند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد افزود: برای بهینه و اثر بخش کردن خدمات در کمیته امداد تمام آئین نامه های ارسالی به استان ها با هماهنگی حوزه اشتغال و خودکفایی اجرا می شود.

رهبر  اعتبارات جذب شده برای مناطق محروم و مرزی کشور را ۱۴۶ میلیارد تومان اعلام و تاکیدکرد: توجه به اشتغال این مناطق باید بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون یک میلیون و ۶۱۰ هزار خانوار با جمعیتی بیش از سه میلیون نفر تحت حمایت کمیته امداد هستند گفت: ۶۱ درصد از این رقم مربوط به زنان سرپرست خانوار است.

رهبر با بیان اینکه ۶۰ درصد از سالمندان تحت پوشش کمیته امداد هستند، گفت: ۴۷ درصد از این سالمندان از کار افتاده هستند که باید به آنان توجه ویژه ای شود.

انتهای پیام/

اختصاص ۱۴۶میلیارد تومان اعتبار به مناطق محروم و مرزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۰۸ مرداد ۱۳۹۶
چرا سهام عدالت که به زندانیان نیازمند و درمان شده که از مراکز مراقبتهای پس از خروج گرفته اند مانند بهزیستی و امداد کامل بنامشان نمیشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۰۷ مرداد ۱۳۹۶
وقتی دولت در جوانی به فکر ملت نباشه و اشتغال مناسبی براشون مهیا نکنه آخرش پیر میشنو گریبان گیر خود دولت میشن !!!
اما اگر همه تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار بگیرن زندگیشون از هر لحاظ تضمین میشود
یا علی
آخرین اخبار