عبداللهی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

پرداخت بیش از یک میلیارد ریال صدقه در 3 ماهه نخست سال 96

مدير كميته امداد شهرستان پيشوا گفت: طی 3 ماهه نخست امسال بيش از يک ميليارد و 186 ميليون ريال توسط خیران این شهرستان صدقات جمع آوری شده است.

پرداخت بیش از یک میلیارد ریال صدقه در 3 ماهه نخست سال 96مجتبی عبداللهی مدير كميته امداد شهرستان پيشوا در گفتگو با خبرنگار  حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: بيش از 9 هزار و 500 صندوق صدقات در شهرستان پیشوا تعبيه شده که از این تعداد بيش از 8 هزار و 800 صندوق در منازل خانوارهای نيكوكار، 549 صندوق بزرگ در سطح شهرستان و 124 صندوق صدقات متوسط در ادارات و مراكز علمی تعبيه و نصب شده است.

وی با بيان اينكه طی 3 ماهه نخست امسال بيش از يک ميليارد و 186 ميليون ريال توسط نیکوکاران صدقات جمع آوری شده است، افزود: 100 درصد صدقات جمع‌آوری شده برای رفع نيازهای خانواده‌های تحت حمايت در بخش‌های مختلف از جمله كمک به اشتغال، تأمین جهيزيه و مسکن، كمک به درمان نيازمندان، كمک به تحصيل دانش‌آموزان و دانشجويان نيازمند و ساير موارد حمايتی هزينه می شود.

عبداللهی با اشاره به افزايش 10 درصدی پرداخت صدقات در 3 ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، تصریح کرد: زمينه‌سازی برای مشاركت خيران در جهت رفع مشكلات و نيازهای خانواده‌های تحت حمايت از رويكردهای مهم كميته امداد است.

مدير كميته امداد شهرستان پيشوا در پایان با بیان اینکه پرداخت صدقه به روش پيامكی با بهره گيری از فناوری های جديد به منظور تسهيل پرداخت كمک های مردمی، شفاف سازی هزينه كردها و افزايش اعتماد عمومی مردم به كميته امداد راه اندازی شده است، عنوان کرد: سامانه پيامكی با شماره # 02111 * 8877 * به عنوان يكی از روش‌های نوين در پرداخت كمک های مردمی برای تمامی مشتركان اپراتورها است.

انتهای پیام/

جمع آوری بیش از یک میلیارد ریال صدقه در سال 96

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار