بیگ زاده: امیدوارم مسئولان از نفت حمایت کنند/ از اشتباهات سپیدرود به خوبی استفاده کردیم

مدافع نفت تهران گفت: امیدوارم مسئولان به تیم نفت کمک کنند تا مشکلات این تیم برطرف شود و بتواند در ادامه لیگ شرکت کند.

هاشم بیگ زاده در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مشکلات تیم نفت بیان کرد: بازیکنان تا یک ساعت پیش از شروع مسابقه نمی دانستند چه کسی بازی می کند و چه کسی باید در نیمکت بنشیند. قبل از بازی با تعدادی از بازیکنان به گرم کردن پرداختیم اما اعلام کردند 3 نفر از بازیکنان نمی توانند بازی کنند و سبب شد تا کمی حواشی به وجود بیاید.

وی افزود: فکر نمی کنم لیگ حرفه ای باید با این وضعیت برگزار شود و امیدوارم فدراسیون و مسئولان سازمان لیگ، چاره ای برای تیم نفت بیندیشند تا دیگر این مشکلات رخ ندهد.

بیگ زاده در خصوص پیروزی تیمش نیز عنوان کرد: دیدار خوبی بود و با توجه به اینکه تیم نفت در آخرین ساعات مجوز از حضور در لیگ را گرفت، خیلی خوب بازی کرد و موفق شد به پیروزی برسد. هدفمان استفاده کردن از اشتباهات تیم حریف بود و خیلی خوشحال هستم که توانستیم مقابل سپیدرود به پیروزی برسیم. در نیمه دوم بهتر از نیمه نخست بازی کردیم و با صحبت های حمید درخشان تصمیم گرفتیم تا تمام تلاشمان را به کار بگیریم و به پیروزی برسیم.

مدافع نفت تهران در پایان گفت: امیدوارم مسئولان به تیم نفت کمک کنند تا مشکلات این تیم برطرف و بتواند در ادامه لیگ شرکت کند. در 2-3 روز گذشته فقط به فکر آماده کردن تیم بودیم و امیدوارم مسئولان به جای فشار آوردن به نفت به فکر کمک به این تیم باشند.

انتهای پیام/

بیگ زاده: دیدار سختی مقابل سپیدرود داشتیم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار