جام باشگاه های فوتسال آسیا - ویتنام؛

حریف گیتی پسند ایران در نیمه نهایی مشخص شد

مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام باشگاه های فوتسال آسیا برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛رقابت های جام باشگاه های فوتسال آسیا 2017 از روز پنج شنبه 29 تیرماه در کشور ویتنام آغاز شد.

امروز «پنج شنبه» در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام باشگاه های فوتسال آسیا تیم گیتی پسند اصفهان توانست با نتیجه ۲ بر صفر بانک بیروت لبنان را شکست دهد و راهی مرحله نیمه نهایی شود.

در دیدار دیگر مرحله یک چهارم نهایی تیم هایچونبوری تایلند و اوزاکا ژاپن به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت چونبوری تایلند توانست با نتیجه 4 بر 2 حریف ژاپنی خود راشکست دهد و به مرحله نیمه نهایی مسابقات جام باشگاه های فوتسال آسیا صعود کند.

تیم «تای سون نام» ویتنام در مقابل نفت الوسط عراق گرفت و در نهایت نماینده میزبان مسابقات توانست با نتیجه سنگین 4 بر صفر تیمنفت الوسط عراق را شکست دهد و به مرحله نیمه نهایی مسابقات جام باشگاه های فوتسال آسیا صعود کند.

در آخرین دیدار این مرحله تیم های الغرافه امارات و الریان قطر به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت تیم الریان قطر توانست با نتیجه ۴ بر ۳ حریف اماراتی خود را شکست دهد.

با توجه به نتایج مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام باشگاه های فوتسال آسیا برنامه مرحله نیمه نهایی این مسابقات به شرح ذیل است:

جمعه 6 مرداد
تای‌سون‌نام ویتنام - چونبوری تایلند - ساعت 13:30
گیتی پسند ایران - الریان قطر - ساعت 16:30

انتهای پیام/

برنامه مرحله نیمه نهایی جام باشگاه های فوتسال آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار