جام باشگاه های فوتسال آسیا - ویتنام؛

نفت الوسط عراق صفر - تای سون نام ویتنام ۴ / نماینده میزبان به نیمه نهایی صعود کرد

مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام باشگاه‌های فوتسال آسیا با صعود نماینده ویتنام به مرحله نیمه‌ نهایی پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار حوزه  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛رقابت های جام باشگاه های فوتسال آسیا 2017 از روز پنج شنبه 29 تیرماه در کشور ویتنام آغاز شد.

تیم فوتسال گیتی پسند ایران پس از صعود از مرحله گروهی این مسابقات در مرحله یک چهارم نهایی از ساعت ۱۲ امروز «پنج شنبه» به مصاف تیم بانک بیروت لبنان رفت و در نهایت این دیدار با نتیجه ۲ و صفر به صود تیم گیتی پسند به پایان رسید و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

پس از دیدار تیم گیتی پسند ، تیم «تای سون نام» ویتنام در مقابل نفت الوسط  عراق گرفت و در نهایت نماینده میزبان مسابقات توانست با نتیجه سنگین 4 بر صفر تیم نفت الوسط عراق را شکست دهد و به مرحله نیمه نهایی مسابقات جام باشگاه های فوتسال آسیا صعود کند.

در دیدار دیگر مرحله یک چهارم نهایی تیم های چونبوری تایلند و اوزاکا ژاپن به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت چونبوری تایلند توانست با نتیجه 4 بر 2 حریف ژاپنی خود راشکست دهد و به مرحله نیمه نهایی مسابقات جام باشگاه های فوتسال آسیا صعود کند.

از مرحله نیمه نهایی مسابقات تنها یک بازی باقی مانده است که تا ساعتی دیگر بین تیم های الغرافه امارات و الریان قطر برگزار می شود.

 

گفتنی است که دیدار بعدی تیم گیتی پسند ایران در مرحله نیمه نهایی رقابت های جام باشگاه های فوتسال آسیا فردا «جمعه» مقابل تیم پیروز دیدار الغرافه امارات و الریان قطر است.

 

انتهای پیام/

 

نتیجه دیدارهای جام باشگاه های فوتسال آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار