تبریز؛

حساسیت ها و تحریم های علیه سپاه به دلیل هراس از نظام اسلامی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به نقش سپاه در تامین امنیت کشور گفت: حساسیت ها و تحریم های اعمال شده علیه سپاه توسط آمریکا و صهیونیسم جهانی به دلیل هراس از نظام اسلامی است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ حجت الاسلام حسن کاملی فر مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در آیین تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه گفت: تحریم ها و تهدید ها بر ضد نظام جمهوری اسلامی به واسطه هراس نظام سلطه از تاثیرگذاری انقلاب اسلامی و نقش تعیین کننده آن در تحولات منطقه است.

وی ادامه داد: دشمنان قسم خورده نظام اسلامی با آگاهی قدرت و اقتدار سپاه به عنوان یکی از ارکان نظام جمهوری اسلامی در منطقه، درصدد تحریم ها و تهدیدهای پوچ برآمده است.

وی اضافه کرد: هم اکنون سپاه بیش از هر زمانی از لحاظ اعتقادی، معنوی، توان نظامی و دفاعی، آماده دفاع از نظام و ارزش های متعالی انقلاب اسلامی در برابر تمامی تهدیدهاست.

حجت الاسلام کاملی فر گفت: امروز قرارگاه سازندگی سپاه و بسیج نقطه اتکای نظام اسلامی در برابر تحریم ها بوده لیکن فعالیت های سپاه در عرصه سازندگی و عمران کشور نه برای کسب سود بلکه برای عمران و آبادانی کشور است.

وی افزود: امروز به برکت نیروهای مسلح و مدیریت مدبرانه رهبر انقلاب، کشورمان از امنیت پایداری برخوردار بوده و از دل تهدیدها، فرصت های بزرگی برای نظام اسلامی پدید آمده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه نیز در این آیین گفت: سپاه به عنوان شجره طیبه مایه هراس سران نظام سلطه و صهونیست ها در دنیاست.

آیت الله محمدتقی پورمحمدی افزود: عناوین، سمت ها و القاب نباید موجب غرور و فریب خود شود بلکه باید در راه خدا، جهاد و خدمت صادقانه انجام دهیم.

وی اضافه کرد: تمامی خدمات و جهاد در زمینه های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی باید در مسیر رضای الهی و در راستای خدمت به جامعه باشد.

در این آیین از خدمات حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه تقدیر و حجت الاسلام رحیم علی طالعی به عنوان مسئول جدید این دفتر معرفی شد.

 

انتهای پیام/ش

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.