ایجاد پست برق ۴۰۰ کیلو ولت در هشترود

فرماندار هشترود گفت: پس از پیگیری‌های صورت گرفته و وقفه چند ساله پست برق ۴۰۰ کیلو ولت در این شهرستان احداث خواهد شد.

قشلاقی در جلسه شورای اداری هشترود گفت:  پست برق ۴۰۰ کیلو ولت تا ۲ سال آینده احداث می‌شود و برق شهر‌های جنوب استان آذربایجان شرقی به ویژه شهرستان‌های هشترود و چاراویماق را که با مشکل انرژی در احداث برخی کارخانه‌ها و صنایع سنگین مواجه هستند تامین خواهد کرد.

وی افزود: با توجه به نیاز منطقه و سرمایه گذاری صنایع در این شهرستان در شهرک‌های صنعتی و پایاب سد سهند احداث این پست لازم و حیاتی است.

قشلاقی همچنین از راکد ماندن قطعه پنج آزاد راه هشترود ـ مراغه انتقاد کرد و گفت: این قطعه به طول ۶ کیلومتر مسیر حیاتی برای شهر هشترود است چرا که این شهر را به اتوبان پیامبر اعظم (ص) و آزاد راه هشترود ـ مراغه وصل کند.

وی گفت: مردم این شهرستان از راه ارتباطی روستایی دامناب که به جاده مرگ هم مشهور است رفت و آمد می‌کنند و هر روز شاهد بروز تصادف هستیم.

فرماندار هشترود ادامه داد: برخی کار‌های ساختمانی و عملیاتی این قطعه تمام شده و فقط مطالبات زمین‌های کشاورزان و ۲ دهنه پل و هموارسازی این‌مسیر مانده است که باید این مسیر تا پایان امسال به اتمام برسد.

وی از ممنوعیت به کارگیری اتباع افغانی در کارگاه‌ها، باغ‌ها و مزرعه‌های این شهرستان خبر داد و گفت: در صورت مشاهده برخورد جدی خواهد شد.

برچسب ها: پست برق ، شورای اداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار