راهپیمایی حماس در غزه علیه نقض حریم مسجدالاقصی

همزمان با تظاهرات جهانی علیه نقض حریم مسجدالاقصی، در غزه نیز تظاهرات مشابهی از سوی حماس برگزار شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تلویزیون فرانسه، همزمان با تظاهرات جهانی علیه رفتار صهیونیست ها و نقض حریم مسجدالاقصی، در غزه نیز تظاهرات مشابهی برگزار شد. این تظاهرات را جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس، ترتیب داد. 
 
احمد بحر از مقام های ارشد حماس که در این راهپیمایی سخنرانی کرد گفت، رژیم صهیونیستی با برچیدن دستگاه های ردیاب فلزی و جایگزین کردن آنها با دوربین های هوشمند اقدامی به مراتب خطرناک تر را علیه مردم فلسطین مرتکب شده است.
 
احمد بحر از مقام های ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس گفت: دوربین های هوشمند، دوربین هایی هستند که می توانند کل بدن را اسکن کنند و به نمایش بگذارند که از دید من این کار آنها از درهای الکترونیکی (دستگاه های ردیاب فلزی) هم خطرناک تر است. برای شناخت آنهایی که قصد دارند مردم فلسطین را فریب دهند به شما نکته ای می گویم: این دوربین های هوشمند خطرناک تر از آن چیزی هستند که شما بتوانید تصورش را بکنید. این دوربین ها بسیار خطرناک هستند و مردم ما آنها را رد می کنند.
 
بحر در ادامه گفت: امروز آنهایی که از مردم ما حمایت می کنند پیروز خواهند شد ان شاءالله. آنهایی که از قدس در مقابل آمریکا و صهیونیست ها حمایت می کنند پیروز خواهند شد.
 
انتهای پیام/
 

مردم غزه علیه نقض حریم مسجدالاقصی راهپیمایی کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار