سخنگوی باشگاه نفت تهران:

نفت تهران برای قربانی شدن گزینه خوبی است/ مقابل سپیدرود به میدان می رویم

حسین قدوسی گفت: افرادی قصد دارند نفت تهران را به گوشت قربانی تبدیل کنند اما این تیم مقابل سپیدرود رشت به میدان می رود.

حسین قدوسی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  درباره نامه دبیر کل فدراسیون فوتبال برای جلوگیری از فعالیت های تیم نفت تهران به دلیل بدهی های این باشگاه اظهار داشت: نفت تهران تنها تیمی نیست که نمی تواند قرارداد بازیکنان جدیدش را ثبت کند بلکه حدود پنج تا شش تیم دیگر هم به دلیل بدهکاری نمی توانند قرارداد بازیکنان جدیدشان را ثبت کنند اما در روزهای اخیر حواشی مختلفی نسبت به تیم ما ایجاد شده است که اگر لازم باشد نام افرادی که علیه باشگاه نفت فعالیت می کنند را بیان می کنیم.


وی افزود: مهدی تاج و اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در اقدامی هوشمندانه از انتقال امتیاز تیم نفت به خارج از تهران و لابی های غیر فوتبالی جلوگیری کردند.امیدواریم ایستادگی فدراسیون در مقابل این تحرکات تداوم داشته باشد. مسئولان برخی تیم ها که یشتر از نفت تهران بدهی مالیاتی و غیر مالیاتی دارند و کمتر از این تیم به بازیکنانشان پرداختی داشته اند، به دنبال سوء استفاده از شرایط نفت تهران هستند. به دلیل اینکه نفت تهران خصوصی است و از حمایت مسئولان شهری و استانی و افراد پرنفوذ بهره نمی برد، گزینه خوبی برای قربانی شدن محسوب می شود اما شک نکنید مسئولان این تیم ها ره به جایی نمی برند.


قدوسی ادامه داد: بحث پرداخت بدهی های نفت از سوی مسئولان این باشگاه در حال پیگیری است. طلبکار باید به حق و حقوقش دست یابد اما قانون باید برای تمام تیم ها به یک شکل اجرا شود. با این وجود شک نکنید که نفت تهران در بازی مقابل سپیدرود رشت به میدان می رود.
سخنگوی باشگاه نفت تهران درباره درج بندی در قرارداد بازیکنان این تیم مبنی بر جریمه 50 درصدی آن ها درصورت مصاحبه بر علیه مدیریت باشگاه اظهار داشت: من درمورد این موضوع اطلاع خاصی ندارم اما به نظر می رسد بازیکنان با مطالعه بندهای قرارداد، آن را امضا کرده باشند.


انتهای پیام/


واکنش باشگاه نفت به نامه ممنوع الفعالیت شدن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار