شیخ ویسی: هدفمان پیروزی مقابل تراکتورسازی است/ شرایط تیمی خوبی داریم

دروازه بان استقلال خوزستان گفت: هدفمان مقابل تراکتورسازی پیروزی است و تمام تلاشمان را می کنیم تا 3 امتیاز خانگی را کسب کنیم.

وحید شیخ ویسی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره شرایط مالی باشگاه استقلال خوزستان بیان کرد: خدارا شکر وضعیت خوبی داریم و درحال آماده سازی برای دیدار مقابل تراکتورسازی هستیم. مشکلات مالی نیز حل شده و مسئولان باشگاه، درصدی از قراردادها را پرداخت کرده اند.

وی افزود: مدیران باشگاه هنوز قراردادهای فصل گذشته را تصفیه نکردند اما درصدی از قراردادهای این فصل را پرداخت کردند و امیدوارم در فصل جدید بتوانیم نتایج خوبی بگیریم. تراکتورسازی با هدایت گل محمدی و مجید حسینی تیم خوبی دارند و تیمی از با بازیکنان جوان و با تجربه درصدد هستند تا بتوانند نتیجه خوبی بگیرند.

شیخ ویسی  با دعوت از هواداران استقلال خوزستان برای تماشای این مسابقه اظهار داشت: خیلی خوشحال می شویم که هواداران به ورزشگاه بیایند و تیم ما را تشویق کنند اما به هرحال فولاد نیز در تهران بازی دارد و شاید بسیاری از مردم خوزستان در خانه بمانند و بازی تیم های فولاد و پرسپولیس را تماشا کنند.

دروازه بان استقلال خوزستان درباره شرایط تیمی آبی ها بیان کرد: تیم خوبی داریم و شاید بتوانیم مانند 2 سال گذشته شگفتی ساز شویم. هدفمان خوشحال کردن مردم خوزستان است و امیدوارم به این هدف برسیم. در سال های قبل همیشه شگفتی ساز بودیم و تمامی بازیکنانی که به ما اضافه شدند، تمام تلاششان را می کنند تا استقلال خوزستان موفق شود.

شیخ ویسی در پایان گفت: هدفمان مقابل تراکتورسازی پیروزی است و تمام تلاشمان را می کنیم تا 3 امتیاز خانگی را کسب کنیم.

انتهای پیام/

شیخ ویسی: استقلال خوزستان شرایط خوبی دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار