اهواز؛

انجام زایمان رایگان در شادگان

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شادگان گفت: زایمان سزارین و طبیعی به صورت رایگان در این شهرستان انجام گرفته است که در بهبود ساختار جمعیتی نقش موثری دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهران غنوی، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شادگان از انجام یک هزار و ۳۲۰ زایمان سزارین و طبیعی طی چهار ماهه اول سال جاری در شهرستان شادگان خبر داد.

وی اظهار کرد: یکی از شاخصه های اصلی طرح تحول نظام سلاما بحث تسهیل زایمان سزارین و طبیعی است و در چهار ماهه اول سال جاری یک هزار و ۳۲۰ زایمان سزارین و طبیعی به صورت رایگان در این شهرستان انجام گرفته است که در بهبود ساختار جمعیتی شهرستان نقش موثری دارد.

غفوری افزود: از این تعداد آمار ۴۱۹ زایمان سزارین و ۹۰۱ زایمان طبیعی بود که در چهار ماهه اول سال جاری در این شهرستان انجام شد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شادگان ادامه داد: هم اکنون استفاده از تمام امکانات برای زایمان طبیعی در این شهرستان به صورت رایگان انجام می شود.

غنوی گفت: ترویج زایمان طبیعی از زمان اجرای طرح مورد تأکید مجموعه بهداشت و درمان قرار گرفت و با پیگیری‌ های انجام شده و اقدامات در این زمینه زایمان سزارین به طور چشمگیر کاهش پیدا کرده است.


انتهای پیام/م

افزایش زایمان و رشد جمعیت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.