یاسوج؛

آینده نگری امام با تاسیس کمیته امداد

تاسیس نهاد انقلابی کمیته امداد به همت اامام راحل نشانگر آینده نگری هوشمندانه و بصیرت ایشان بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛امام جمعه یاسوج در دیدار با رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)با اشاره به اقدام تاریخی، ارزنده و هوشمندانه امام راحل در تاسیس این نهاد گفت: هدف اصلی امام راحل از تشکیل این نهاد رسیدگی به حال محرومان ، محرومیت زدایی، کاهش فاصله طبقاتی و فقر در کشور بوده است.


حجه الاسلام والمسلمین حسینی با تقدیر از تلاش و خدمات ارزنده این نهاد در کشور و استان افزود: حرکت این نهاد در خدمت به جامعه هدف، جهادگونه و انقلابی است و باید بیش از پیش این تلاشها ادامه یابد.


امام جمعه یاسوج با اشاره به سابقه و مبارزات تاریخی مردم سلحشور و غیرتمند استان در مقابله با رژیم ستمشاهی طاغوت ادامه داد : این استان به واسطه روحیه ظلم ستیزی مردم ولایتمدار و انقلابی اش مورد غضب و کین رژیم منحوس پهلوی قرار گرفت به گونه ای که در فقر و محرومیت نگه داشته شد اما به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات ارزنده ای در بخشهای مختلف به این استان انجام شده است.


رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور هم گفت: تعهد این نهاد پارسال برای پرداخت تسهیلات اشتغالزایی قرض الحسنه به مددجویان زیر پوشش 10 هزار میلیارد ریال بود که با همکاری خوب مجموعه دولت و بانک‌های عامل در سراسر کشور این رقم به 11 هزار میلیارد ریال افزایش یافت.

انتهای پیام/د

تلاش برای رفع محرومیت وفقر با تاسیس کمیته امداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.