ریابکوف: مناسبات مسکو و واشنگتن وارد شرایط ناشناخته و متلاطمی خواهد شد

معاون وزیر خارجه روسیه با اشاره به تصویب تحریم‌های آمریکا علیه مسکو، گفت دیگر جایی برای بهبود روابط میان دو کشور باقی نخواهد ماند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اینترفاکس، سرگئی ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه، امروز چهارشنبه اعلام کرد با تصویب بسته جدید تحریم‌های آمریکا علیه مسکو، دیگر هیچ فضایی برای بهبود روابط میان مسکو و واشنگتن در آینده نزدیک وجود نخواهد داشت و مناسبات وارد شرایط ناشناخته و متلاطمی خواهد شد.

 او در ادامه افزود: روسیه بار‌ها پیش‌تر درباره توسل به اقدامات تلافی‌جویانه به آمریکا هشدار داده بود.

از سوی دیگر، یک سناتور بلندپایه روس امروز چهارشنبه اعلام کرد در صورتی که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، بسته تحریم‌های جدید علیه روسیه را تایید و امضا کند، این کشور نیز با اتخاذ یک رشته تدابیر سیاسی و اقتصادی در صدد مقابله با آمریکا بر خواهد آمد.

«ولادیمیر ژاباروف»، معاون اول رئیس کمیته روابط خارجی شورای فدراسیون روسیه امروز با بیان این مطلب  گفت: «ما نیز یک بسته از تدابیر و اقدامات متقابل را آماده کره‌ایم.»

او افزود: ‌ «این بسته شامل یک رشته تدابیر سیاسی و اقتصادی است که در صورت حمایت سنای آمریکا و ترامپ از بسته تحریم‌های جدید علیه مسکو، ‌ این بسته نیز به تصویب خواهد رسید.» 

انتهای پیام/

هشدار ریابکوف درباره توسل به اقدامات تلافی‎جویانه پس از تصویب طرح تحریم روسیه از سوی مجلس آمریکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار