مهاباد؛

دیدار جمعی از مسئولان مهاباد با خانواده های شهدا در بخش خلیفان

جمعی ازمسئولان شهرستان مهاباد در دیدار با خانواده های معظم شهدا در بخش خلیفان مسائل و مشکلات آنان را بررسی کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد  ، در این دیدار که معاون استاندار و فرماندار شهرستان مهاباد، نماینده مردم درمجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر ازمسئولان اجرایی شهرستان حضور داشتند،حاضران ابتدا با حضور در مزار شهدای روستای حمزه آباد ضمن ادای احترام به مقام والای شهیدان وتجدید بیعت با آرمانهای معظم شهدا و ایثارگران، مزار شهدای این روستا را گلباران و غبارروبی کردند.
در ادامه مسئولان با حضور درمنزل شهید معزز محمود ابراهیمی و جانباز 50 درصد علی ابراهیمی از خانواده های این عزیزان قدردانی کردند.
ایرج شجاعی معاون استاندار و فرماندار شهرستان مهاباد در این دیدار با اشاره به جایگاه والای شهیدان در دین اسلام گفت: بی شک شهدا و ایثارگران پیشقراولان این نظام مقدس هستند و ادامه راه آنان باید در اولویت کاری مسئولان قرار گیرد.
جلال محمودزاده نماینده مردم شهرستان مهاباد درمجلس شورای اسلامی هم توجه به خانواده های شهدا را وظیفه مسئولان برشمرد و گفت:حفظ و حرمت خانواده های معظم شهدا بر همه لازم و ضروری است زیرا آنان با فداکاری و نثارخون خود امنیت وآسایش را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.
در ادامه مسئولان با خانواده شهید حسن افشون از شهدای حادثه دلخراش وغم انگیز منا دیدارکردند و با قرائت فاتحه یاد این شهید را گرامی داشتند.
بهداری تازه ساخت شهرخلیفان و مرکزخرید گندم خلیفان از طرحهایی بود که مسئولان در ادامه از آن بازدید کردند.
در ادامه بخشدارخلیفان وجمعی ازدهیاران وشوراهای اسلامی بخش خلیفان به بیان مشکلات بخش و روستاهای خود پرداختند.

انتهای پیام / ع

 

دیدار مسئولان شهرستان مهاباد با خانواده شهدا شهر خلیفان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.