کرمان؛

استقبال از قهرمانان کرمانی تیراندازی با کمان

مراسم استقبال از قهرمانان تیراندازی با کمان فردا چهارشنبه ساعت 9:30 صبح در فرودگاه کرمان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سینا منشازاده، سمیه عباسپور و زهرا نعمتی، کمانداران معلول کرمانی در قالب کاروان اعزامی کشور در تورنمنت رنکینگ جهانی تیر و کمان 2017، که به میزبانی جمهوری چک برگزار شد، حضور یافتند.

در رقابت های بین المللی تیر و کمان معلولین، نمایندگان ایران در بخش تیمی ریکرو زنان و میکس تیم ریکرو به نشان طلا و نقره دست یافتند.

تیم ریکرو زنان ایران متشکل از زهرا نعمتی، زهرا دلخوش و سمیه رحیمی در مصاف با تیم اوکراین موفق شدند به نشان طلا دست یابند و تیم روسیه نیز به عنوان سوم رسید.

تیم میکس ریکرو کشورمان متشکل از زهرا نعمتی و پوریا جلالی پور نیز برای کسب نشان طلا به مصاف تیم روسیه رفت که در پایان تیم روسیه توانست به عنوان قهرمانی دست یابد و نشان نقره این مسابقات به نام نمایندگان کشورمان ثبت شد.

زهرا نعمتی، این کماندار کرمانی در ریکرو انفرادی بانوان هم طلایی شد.

این بانوی ورزشکار در مسابقات انفرادی برای تصاحب نشان طلا به مصاف نماینده روسیه رفت که با نتیجه 6 بر 4 حریف روسی را مغلوب کرده و به عنوان قهرمانی دست یافت.

تیم کامپوند مردان ایران  نیز در بخش تیمی با اقتدار به عنوان قهرمانی دست یافت.

تیم ایران متشکل از هادی نوری، رمضان بیابانی و سینا منشازاده با امتیاز 227 به نشان طلا دست یافت، تیم انگلستان با امتیاز 222 نایب قهرمان شد و عنوان سوم نیز به تیم اوکراین رسید.

تیم میکس کامپوند ایران هم به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.

نمایندگان کشورمان در تیم میکس کامپوند، متشکل از سمیه عباسپور و سینا منشا زاده دو کماندار کرمانی به مصاف تیم روسیه رفتند و با به نمایش گذاشتن عملکردی دیدنی، با امتیاز 150 به نشان نقره دست یافتند.

از 14 کماندار اعزامی به تورنمنت رنکینگ جهانی تیر و کمان 2017، 7 نفر در بخش کامپوند و 7 نفر در بخش ریکرو بودند که از استان کرمان سینا منشازاده و سمیه عباسپور در بخش کامپوند و زهرا نعمتی در بخش ریکرو در این رقابت ها حضور داشتند.

 انتهای پیام/ب

استقبال از قهرمانان کرمانی تیراندازی با کمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار