سنندج؛

معرفی برگزیدگان هفدهمین دوره مسابقات قرآن کریم خانواده‌های ارتش منطقه غرب کشور

نفرات برتر هفدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه خانواده‌های کارکنان ارتش منطقه غرب کشور معرفی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛  نفرات برتر هفدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه خانواده‌های کارکنان ارتش منطقه غرب امروز سه شنبه(3 مرداد) معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.

در رشته تفسیر بخش همسران کارکنان ارتش اکرم علمی، سمیه پیرمرادی، زکیه الله وردی به عنوان نفرات اول تا سوم این دوره از رقابت‌های معرفی شدند و در این رشته در بخش فرزندان دختر پریا امیری، لیلا غلامی به عنوان نفرات برتر معرفی و مریم سپیدمی و شیما اندرز به طور مشترک رتیه سوم این رشته را از آن خود کردند.

در رشته تفسیر فرزندان پسر هیأت داوران کسی را حائز رتبه برتر معرفی نکرد و محمد شکری و احسان کهریزی به صورت مشترک توانستند رتبه دوم این بخش را کسب کنند.

در بخش فرزندان زیر ۱۵ سال پسر رشته قرائت که در این بخش فقط امیرحسین طولانی موفق به جایگاه دوم این رشته شدند و در فرزندان پسر بالای ۱۵ سال محمد مهدی حیدریان رتبه دوم را از آن خود کرد.

محمد نظری و سیدمهدی موسوی در رشته اذان زیر ۱۵ سال، مقام اول و دوم را از آن خود کردند و در بخش اذان بالای ۱۵ سال، حجت الله بیرانوند مقام اول و علیرضا بسطامی مقام دوم را کسب کردند.

در رشته قرائت همسران سیدسمیه میرصادقی و فرناز حاتمی اول و دوم هفدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت نیروی زمینی ارتش را کسب کردند.

در بخش فرزندان دختر زیر ۱۵ سال حدیث رحمانی و مهتاب فلاح عناوین اول و دوم رشته قرائت را از آن خود کردند و سعیده فلاحیان در بخش فرزندان دختر بالای ۱۵ سال را از آن خود کردند.

نفرات برتر حفظ سه جزء این دوره از رقابت‌های قرآنی در بخش برداران زیر ۱۵ سال را سیدعلیرضا کاظمی و محمدطاها زرافشانی به خود اختصاص دادند و در حفظ ۵ جزء، محمدمهدی حیدریان، محمد حسنی‌سلگی جایگاه اول و دوم را از آن خود کردند و محمدامین ایاز به عنوان نفر اول حفظ کل معرفی شد.

در رشته حفظ سه جزء بالای ۱۵ سال، رضا عزتی، محمد امین ابراهیمی و علی معظمی گودرزیبه ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند و در رشته حفظ ۱۵ جزء محمدابراهیم گودرزیبه عنوان نفر دوم  و در حفظ کل حمیدرضا فتاحی برگزیده شدند.

مرضیه برزویی و زینب مرزبانی در رشته حفظ سه جزء عناوین اول و دوم را به خود اختصاص دادند، در همین رشته در بخش فرزندان محدثه امیری و کیمیا قویدل رتبه‌های اول و دوم را کسب کردند.

در رشته حفظ ۵ جزء همسران کارکنان ارتش مریم خادمی و سیمین دلفام جایگاه اول و دوم را به خود اختصاص دادند و در بخش فرزندان دختر این رشته نسیم امیری مقام اول، مهسا نیک انتقاد مقام دوم را کسب کردند.

در رشته حفظ ۱۰ جزء همسران فریبا یاری طلب رتبه دوم، در رشته حفظ ۲۰ جزء اعظم سلیمانی رتبه دوم و شمسی پناهی در حفظ کل و در حفظ ۲۰ جزء فرزندان نیز مینا گودرزی موفق به کسب مقام دوم شدند.

 انتهای پیام/م

تجلیل از نفرات برتر  هفدهمین دوره مسابقات قرآن کریم خانواده‌های ارتش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.