کرمان؛

مطالعه ساخت 4 سد در شرق کرمان

نماینده مردم شهرستان‌های ریگان، بم، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی گفت: مطالعه چهار سد در شرق استان انجام شده است که به‌زودی عملیاتی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حبیب‌الله نیکزادی ‌پناه در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه مطالعه چهار سد در شرق استان انجام شده است که به‌زودی عملیاتی می‌شود، افزود: این سدها در مناطق گزبهمن، ادوری، دهبکری و تهرود انجام می شوند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه بهترین پرورش ماهی ایران در شرق استان کرمان است، خاطرنشان کرد: در این منطقه با کیفیت‌ترین ماهی تولید می‌شود.

نیکزادی پناه با اعلام اینکه آب کشاورزی به‌دلیل اجرا نشدن سیستم‌های نوین آبیاری در ریگان و فهرج در بافت شنی منطقه هدر می‌رود، تصریح کرد: اجرای سیستم‌های نوین آبیاری 80 درصد به‌صورت بلاعوض است و کشاورزان باید نسبت به اجرای سیستم‌های نوین در این شهرستان‌ها اقدام کنند.

وی از انجام ادامه مالچ‌پاشی در شرق استان از مهر ماه خبر داد و یادآور شد: بیش از 20 هزار لیتر قیر رایگان برای شهرستان ریگان به منظور برای آسفالت 22 روستا توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ب

مطالعه ساخت 4 سد در شرق کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار