حسن زاده: رأی بازیکنان استقلال را به زودی اعلام می کنیم

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: استقلالی‌ها دفاعیات خود را ارائه کردند و ما نیز با بررسی و صبر و حوصله رای را به زودی صادر خواهیم کرد.

اسماعیل حسن زاده در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره  پرونده استقلالی‌ها و محرومیت 3 بازیکن این تیم گفت: در مورد پرونده بازیکنان استقلال که به تیم ملی امید نرفته بودند امروز به دعوت باشگاه استقلال و موافقت فدراسیون فوتبال جلسه ای زودتر از موعد مقرر و پیش از آغاز مسابقات لیگ هفدهم برگزار شد و باید بگویم در این نشست آقایان افتخاری ،منصوریان ،عبدالهی سرپرست تیم و بازیکنان حضور داشتند. در همین راستا شکایت فدراسیون فوتبال، دپارتمان جوانان و سرپرست تیم ملی در این نشست قرائت شد و استقلالی‌ها نیز دفاعیات خود را ارائه کردند و ما نیز با بررسی و صبر و حوصله رای را به زودی صادر خواهیم کرد.

او درباره اینکه استقلالی‌ها اعلام کرده اند که این کمیته نامه‌های آنها را در نظر نگرفته است، گفت: ما نتیجه بررسی پرونده را در قالب رأی صادر می‌کنیم و درست نیست هم اکنون در این باره بخواهیم رأی را اعلام کنیم.به این ترتیب پس از بررسی رای را صادر می کنیم.

حسن‌زاده ادامه داد:آقایان افتخاری ،عبدالهی و منصوریان، دفاعیات خودشان را انجام دادند و حالا ما هستیم که باید این دفاعیات را بررسی و رأی نهایی را صادر کنیم.

او درمورد اینکه نظر مربیان تیم ملی این است که با حضور این بازیکنان تیم امید شکست را نمی پذیرفت گفت: یکی از دلایلی که فدراسیون از باشگاه استقلال شکایت کرده بود همین موضوع است . ارزش گذاشتن به تیم ملی باید در رأس اهداف فوتبالی باشگاه‌ها باشد و ما این مساه را از همه انتظار داریم. حضور در تیم ملی هم افتخار است و هم وظیفه.

رئیس کمیته انضباطی در پاسخ به این سوال که رأی چه زمانی صادر خواهد شد، گفت: به زودی رأی را صادر می‌کنیم.

انتهای پیام/

استقلالی‌ها دفاعیات خود را ارائه کردند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
داداش
۱۸:۴۷ ۰۳ مرداد ۱۳۹۶
شما برای تیم ملی امید یه مربی درست انتخاب می کردید بعد حرف می زدید؟!1آخه پیروانی و امثالهم مربیگری بلدند؟11رفتن افتضاح حذف شدن حالا دارن اشتباهات خودشون رو گردن استقلال و .... می ندازن!!پس الکی قصور خودتون رو گردن استقلال نندازید آقایان؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ع- ر
۱۶:۳۸ ۰۳ مرداد ۱۳۹۶
ببخشید مگر فدراسیون فوتبال باآنها قرارداد امضا می کند و پول آنها را می دهد مگر استقلال کم از این موضوع ضرر کرد همین باشگاهای آسیا بازیکن خودش را تحویل تیم ملی جوانان داد آن افتضاح به بار امد و اعصاب و شرف میلیونی طرفدار استقلال بازی شد که عرب داشتن مسخره می کردند این حرفها نیست تمامی کارشناس خبره می دانند تیم ملی زیر 23 سال به سرمربی بی کفایت خودش باخت و حذف شد خواهشن آقای حسن زاده مثال پارسال سر استقلال را نبرد و باز بوی توطعه می آید باز می خواهند تیم محبوبه خودشان را قهرمان کنند این حفها کونه شد بابا دست برداری از تیم استقلال
آخرین اخبار