مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی لرستان

افتتاح جاده کوهدشت- خرم‌آباد تا پایان سال

مریدی گفت: تاکنون ۸۲ میلیارد تومان برای ۵۵ کیلومتر این مسیر هزینه شده است و برای تکمیل و بهره برداری به ۵۰ میلیارد تومان دیگر نیاز است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  مریدی، مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی لرستان با بیان اینکه جاده خرم‌آباد - کوهدشت در مجموع حدود ۸۶ کیلومتر مسافت دارد، می‌گوید: از این میزان حدود ۳۷ کیلومتر در حوزه عملیاتی این شهرستان قرار دارد که عملیات چهار‌خطه شدن ۲۳ کیلومتر از آن با اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد تومان در سال ۹۵ انجام شد. همچنین از مجموع این ۸۶ کیلومتر تاکنون ۵۸ کیلومتر زیر بار ترافیکی رفته، حدود ۲۰ کیلومتر در دست اجراست و ۸ کیلومتر آن آماده برگزاری مناقصه است.

افتتاح جاده کوهدشت- خرم‌آباد تا پایان سال

مریدی افزود: ۵۵ کیلومتر از این محور به خط اصلی بزرگراه ارتقا پیدا کرده و ۲۵ کیلومتر از طول این مسیر بیش از ۷۶ درصد پیشرفت داشته است، به جز ۸ کیلومتر اول محور که در خرم‌آباد قرار دارد همه محور تا تقاطع کمربندی فرودگاه و سراب چنگایی تا پایان سال تکمیل و آماده بهره‌برداری خواهد بود.
مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی لرستان گفت: تاکنون ۸۲ میلیارد تومان برای ۵۵ کیلومتر این مسیر هزینه شده است و برای تکمیل و بهره برداری به ۵۰ میلیارد تومان دیگر نیاز است. امیدوارم با تخصیص به موقع آن هرچه سریع‌تر در جهت پیشبرد این طرح بتوانیم اقدام کنیم.

وی با اشاره به اینکه این طرح دارای ردیف ملی است، گفت: با توجه به حادثه‌خیز بودن محور خرم آباد - کوهدشت تلاش ما این است هرچه سریع‌تر کل محور تا پایان امسال زیر بار ترافیکی برود، چرا که همواره در این جاده شاهد بروز حوادث متعددی بوده‌ایم. در حال حاضر یکی دلایل تکمیل نشدن جاده کوهدشت- خرم‌آباد کمبود اعتبار است.

وی تاکید می‌کند: عرض کم، وجود پرتگاه‌ها و پیچ‌های متعدد در جاده کوهدشت – خرم‌آباد باعث شده است تا تصادفات زیادی در این محور رخ دهد. در حال حاضر علائم ایمنی و هشداردهنده در این محور نصب شده است. اگر رانندگان به علائم راهنمایی و رانندگی دقت وآن‌ها را رعایت کنند قطعا تاثیر زیادی در کاهش تصادفات خواهد داشت.

انتهای پیام/ د

جاده کوهدشت- خرم‌آباد تا پایان سال جاری افتتاح می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.