ساری

تعمیر و بازسازی ۲۸ واحد مسکن مددجویی

۲۸ واحد مسکن مددجویی در بابل سه ماه امسال با هزینه‌ای به ارزش ۴۱۲ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال تعمیر و باز سازی شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، احمد جعفری مدیر کمیته امداد بابل با بیان اینکه تعمیر، احداث، بازسازی و بهسازی مسکن مددجویان شهری و روستایی یکی از اولویت‌های خدمات کمیته امداد به مددجویان تحت حمایت است، گفت: در سه ماه امسال  ۲۸ واحد مسکن مددجویی دراین شهرستان  با هزینه‌ای به ارزش ۴۱۲ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال تعمیر و باز سازی شده است.

 

وی با اشاره به ساخت مسکن مددجویی در سال جاری افزود: امسال ۴۰ واحد مسکن در مناطق محروم در روستا‌های این شهرستان با مشارکت خیران و بسیج سازندگی ساخته خواهد شد.

 

مدیر کمیته امدادبابل با بیان اینکه امسال ۳۳۰ واحد مسکن مددجویی در این شهرستان بازسازی و تعمیر خواهد شد، گفت: این نهاد در کنار سایر خدمات خود، در امر تامین مسکن مددجویان فعالیت و خدمات قابل توجهی ارائه می‌کند.

 

احمد جعفری به ارائه خدمات عمرانی به مددجویان در سال ۹۵ اشاره کرد و افزود: سال گذشته خریداری  ۱۰ واحد مسکن شهری  و  ساخت دو   واحد مسکن به ارزش دو میلیاردو ۱۵۰ میلیون ریال برای مددجویان انجام شده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۲۰ واحد مسکن روستایی با کمک بلا عوض به ارزش دو میلیاردو ۸۰ میلیون ریال برای مددجویان ساخته  شد، گفت: تعمیر و بازسازی کلی و جزئی و فضا‌های جانبی سرویس، حمام و آشپزخانه برای ۳۰۸ واحد به ارزش  چهار میلیارد و ۲۶۴ میلیون ریال بصورت بلاعوض به خانواده تحت پوشش این شهرستان مساعدت شده است

.

۱۴ هزار و ۱۲۱ نفر در بابل تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

 

انتهای پیام/آ

 

نوسازی خانه‌های مددجویان کمیته امداد بابل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.