راهیابی قاری و گروه نمایشنامه خوانی دانش آموزی دیر به مسابقات کشوری

مسئول امور تربیتی اداره آموزش و پرورش دیر استان بوشهر گفت: یک دانش آموز قاری قرآن و گروه نمایشنامه خوانی دانش آموزان این شهرستان با کسب رتبه های برتر مرحله استانی، مجوز حضور در مسابقات کشوری را کسب کردند.

راهیابی قاری و گروه نمایشنامه خوانی دانش آموزی دیر به مسابقات کشوریبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حبیب اسدی روز دوشنبه افزود: سهیل سالمی دانش آموز دوره متوسطه اول در رشته قرائت قرآن توانست در میان شرکت کنندگان مسابقات قرآنی رتبه اول را کسب و به مرحله کشوری راه پیدا کند. مسابقات قرآنی مرحله کشوری 13 مرداد ماه جاری در شهر مشهد مقدس برگزار می شود.

مسئول امور تربیتی اداره آموزش و پرورش دیراظهارداشت: همچنین گروه نمایشنامه خوانی دبیرستان نمونه امام خامنه ای شهر دیر با رتبه برتر استانی به مسابقات کشوری راه پیدا کرد و این مسابقات در مردادماه سال جاری در شهر نیشابور برگزار می شود.

وی گفت: در مسابقات قرآن، عترت و نماز ویژه فرهنگیان، حیدر منصوری در رشته احکام نماز با امتیاز 99.5 رتبه اول، سیما زارعی با امتیاز 79 رتبه سوم ، فاطمه بحرانی با امتیاز 67 در رشته قرائت رتبه سوم ، عبدالرضا انداوه با امتیاز 55.5 در رشته نهج البلاغه رتبه چهارم و زینب سهولی با امتیاز 115.25رتبه پنجم در رشته حفظ 10 جزو را کسب کردند که نفرات اول این مسابقات به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.