رویای بازی در ورزشگاه امام رضا(ع) برای مشهدی ها به پایان رسید

در حالی که قرار بود امسال دیدار تیم های پدیده و سیاه جامگان در لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه مدرن و تازه تاسیس امام رضا(ع) برگزار شود اما شورای تامین مشهد با برگزاری این مسابقه در این ورزشگاه مخالفت کرد.

رویای بازی در ورزشگاه امام رضا(ع) برای مشهدی ها به پایان رسیدبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛در حالی که قرار بود امسال دیدار تیم های پدیده و سیاه جامگان در لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه مدرن و تازه تاسیس امام رضا(ع) برگزار شود اما شورای تامین مشهد با برگزاری این مسابقه در این ورزشگاه مخالفت کرد.

ورزشگاه 35 هزار نفری امام رضا در مرکز شهر مشهد خراسان قرار دارد و با وجود اینکه در سال گذشته افتتاح شده است اما تاکنون هیچ مسابقه رسمی در آن برگزار نشده است.

به احتمال فراوان امسال نیز مانند سال گذشته2 تیم مشهدی بازی های خود را در ورزشگاه ثامنی برگزار می کنند که از وضعیت چمن مناسبی برخوردار نیست.البته در حال حاضر فدراسیون فوتبال به دلیل نبود اسکوربرد در این ورزشگاه فعلا اجازه برگزاری بازی در این استادیوم نداده است و اگر در این ورزشگاه تا شروع مسابقات لیگ برتر اسکوربرد نصب نشود 2 تیم شهر مشهد مجبور هستند به بجنورد بروند و بازی های خود را در ورزشگاه این شهر که کیفیت بهتری نسبت به ورزشگاه ثامن دارد برگزار کنند.

انتهای پیام/

مخالفت شورای تامین مشهد با برگزاری مسابقه در ورزشگاه مدرن امام رضا(ع)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار