ملی پوش تیراندازی:

اختلاف مدیران به ضرر رشته تیراندازی است/ امیدوارم آرامش به تیراندازی برگردد

نوروزیان گفت:اختلافی که بین مدیران سابق و فعلی فدراسیون وجود دارد به ضرر رشته تیراندازی و ورزشکاران است.

اختلاف مدیران به ضرر رشته تیراندازی است/ امیدوارم آرامش به تیراندازی برگرددپوریا نوروزیان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره شرایط جدید فدراسیون تیراندازی و وضعیت تیم ملی های تصریح کرد: امیدورام فدراسیون تیراندازی با انتخاباتی که برگزار کرد از بحران نجات پیدا کند و شاهد اتفاقات خوبی در فدراسیون باشیم. دادگر هم با توجه به رای بالای مجمع بهترین گزینه برای ریاست فدراسیون بود.

 موفقیت در تیراندازی همکاری مسئولان را می طلبد

او  افزود: موفقیت تیراندازی همکاری هیئت استان ها و توجه بیشتر آنها به تیراندازی را می طلبد براین اساس اگر روسای هیئت استان ها با فدراسیون همراه باشند شاهد موفقیت بیشتر رشته تیراندازی در عرصه بین المللی خواهیم بود.

 

دادگر بهترین انتخاب برای تیراندازی بود

 ملی پوش تیراندازی در ادامه عنوان کرد: طبق شناختی که از سایر کاندیدای ریاست فدراسیون تیراندازی داشتم معتقدم دادگر انتخاب مناسبی برای تیراندازی بود چون با توجه به سابقه ای که در میادین ورزشی دارد به طور قطع تجربیات او می تواند کمک زیادی به تیراندازی باشد.امید وارم با حضور او دوره جدیدی در تیراندازی آغاز شود.

 تیرانداز المپیکی ایران گفت: البته موفقیت در هر زمینه ای به عوامل زیادی بستگی دارد و با توجه به مشکلاتی که فدراسیون تیراندازی دارد رئیس فدراسیون به تنهایی نمی تواند همه موانع را کنار بزند و در این مسیر مسئولان نیزباید همکاری لازم ر داشته باشند.

 

اختلاف مدیران به ضرر تیراندازی است

 او درباره حاشیه های اخیر فدراسیون تیراندازی و رای دیوان عدالت اداری مبنی بر ادامه ریاست هاشمی در فدراسیون تصریح کرد: هاشمی برای تیراندازی زحمت زیادی کشید و در دوره اول ریاستش خدمات زیادی انجام داد. مشکلی که در حال حاضر برای این رشته به وجود آمد باید هر چه سریع تر برطرف شد. این اختلاف مربوط به انتخابات  دوره گذشته است که این حواشی را  برای تیراندازی ایجاد کرد. به هرحال درگیری های مدیریتی به ضرر ورزش تیراندازی و ورزشکاران است و هر اتفاقی بیفتد تنها ورزش تیراندازی است که آسیب می بیند امیدورام پیش از اینکه فدراسیون جهانی در این زمینه اقدام کند مشکلات برطرف شود و آرامش دوباره به این رشته پر مدال برگردد.

 

قهرمانی سلاح های بادی آسیا مهم ترین رویداد تیراندازان است

 پوریا نوروزیان درباره اینکه تیم ملی تیراندازی در حال حاضر چه برنامه ای درپیش دارد و  درباره نزدیک ترین مسابقه برون  تیراندازان  تصریح کرد: در حال حاضر هیچ مسابقه مهمی در پیش نداریم و ملی پوشان تیراندازی در استرحت به سر می برند اما آذرماه مسابقات قهرمانی تفنگ بادی آسیا به میزبانی ژاپن برگزار می شود که طبق برنامه قرار است تیم ملی تیراندازی  به این رقابت ها اعزام شود. در این مسابقات تیم های قدرتمند آسیا و  رقبای اصلی ما حضور خواهند داشت که سال گذشته این رقابت ها در ایران برگزار شد.امیدورام در این رقابت ها بهترین مدال را کسب کنم.

 

قهرمانی سلاح های بادی بهترین فرصت برای تیراندازان جوان  است

 او در پایان خاطر نشان کرد: المپیک جوانان و نوجوانان تیراندازی سال آینده در آرژانتین برگزار می شود،  سهمیه این رقابت ها درمسابقات تفنگ بادی قهرمانی آسیا توزیع خواهد شد امیدورام تیراندازان ایران  در هر دو رشته تفنگ و تپانچه سهمیه کامل را کسب کنند. چون بهترین فرصت برای تیراندازان جوان است تا یک در رویداد مهم بین المللی شرکت کنند.هر چند کسب در چنین مسابقاتی دشوار است اما تجربه بسیار خوبی برای تیراندازان خواهد بود.

 

انتهای پیام/

 

اختلاف مدیران و حاشیه های ناتمام فدراسیون تیراندازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار