سلطانی فر: مجمع تیراندازی برگزار می شود/ تغییری در فدراسیون تکواندو نداریم

وزیر ورزش و جوانان گفت: نامه ای از دیوان عدالت اداری دریافت نکردیم و مجمع انتخاباتی تیراندازی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در حاشیه مجمع انتخاباتی ژیمناستیک بیان کرد: هنوز نامه ای از دیوان عدالت اداری مبنی بر لغو انتخابات فدراسیون تیراندازی دریافت نکردیم و این مجمع در زمان مقرر برگزار می شود.

وی افزود: به رئیس جدید فدراسیون ‍‍‍‍ژیمناستیک تبریک می گویمف زهرا ایچه درگاهی مسئولیت سنگینی را بر عهده گرفته است چرا که جامعه و مردم مطالبات سنگینی از ورزش دارند و امیدوارم درگاهی بتواند کمبود های گذشته ژیمناستیک را جبران کند.

سلطانی فر ادامه داد: با تعامل و همکاری نتایج و دستاورد های خوبی در این فدراسیون رقم خواهد خورد. 54 مدال در المپیک توزیع می شود اما تا کنون یک مدال برنز هم برای ایران کسب نشده است. باید از ظرفیت ها و پتانسیل ها به خوبی استفاده کنیم و نخستین کار درگاهی باید ساماندهی وضعیت فدراسیون باشد و ما هم درصدد هستیم تصدی گری را به فدراسیون ها بدهیم تا با استقلال بیشتری عمل کنند.

وی عنوان کرد: از سرپرست فدراسیون هم تشکر می کنم که در این مدت مشکلات و بدهی برای فدراسیون ایجاد نکرد و اقدامات موثری انجام داد.

 

تاج نظر نهایی خودرا درباره تغییر دبیر کل داده است

 

سلطانی فر درباره برکناری اسدی از سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: در این مورد مهدی تاج توضیحات لازم را داده است و نیازی به پاسخ و صحبت های من نیست.



وضعیت علیزاده نگران کننده نیست



وی در ادامه درباره وضعیت علیزاده و فدراسیون تکواندو عنوان کرد: امیدوارم این ورزشکار بهبود یابد و وضعیت وی نگران کننده نیست. روز گذشته از نزدیک شاهد روند درمانی علیزاده بودم. به هر حال وی نخستین بانوی ایرانی است که موفق به کسب مدال المپیک و مدال نقره جهانی شده است از علیزاده قول مدال طلا المپیک 2020 توکیو را گرفتم.

سلطانی فر اظهار داشت: برنامه ای برای تغییر در فدراسیون تکواندو نداریم زیرا هر رشته ورزشی هر سال قهرمان نمی شود. تکواندو نسبت به قبل افت کرده اما نتایج ناامید کننده نیست.

وزیر ورزش و جوانان درباره انتخاب هیئت مدیره پرسپولیس بیان کرد: ما زمان خاصی را تعیین نمی کنیم و به زودی تصمیم نهایی را در این خصوص خواهیم گرفت.

انتهای پیام/



 هیئت مدیره پرسپولیس به زودی معرفی می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.