اردبیل؛

ثبت نام 48 درصد واجدین شرایط برای دریافت کارت ملی هوشمند در اردبیل

مدیر کل ثبت احوال استان اردبیل از ثبت نام 48 درصد واجدین شرایط برای دریافت کارت ملی هوشمند در استان اردبیل خبر داد.

حسن زاده مدیر کل ثبت احوال استان اردبیل در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،گفت: بر حسب مصوبه اخیر هیات دولت کارت های شناسایی ملی کاغذی تا پایان سال جاری اعتبار خواهند داشت و بعد از این تاریخ اخذ خدمات اجتماعی از قبیل خدمات بانکی، یارانه ای وجود کارت شناسایی ملی ضروری خواهد بود.

وی افزود: تاکنون 48 درصد از واجدین شرایط موفق به ثبت نام کارت ملی هوشمند که تعداد آنها 480 هزار نفر می باشد شده اند و 450 هزار نفر موفق به دریافت کارت هوشمند شده اند.

مدیر کل ثبت احوال استان اردبیل گفت: 30 هزار کارت شناسایی ملی هوشمند در مسیر تولید قرار دارند و به محض صدور پیامکی به صاحب کارت ارسال خواهد شد که باید با مراجعه به محل ثبت نام کارت خود را دریافت کنند.

حسن زاده افزود: در حال حاضر 72 ایستگاه کاری در قالب 32 دفتر پیشخوان ، 6 ایستگاه پست و ادارات ثبت احوال در سطح استان آماده ثبت نام از متقاضیان کارت هوشمند می باشند و ضروری است آن دسته از هم استانی هایی که اقدام به ثبت نام کارت ملی هوشمند نکرده اند هر چه زودتر ثبت نام کنند تا بتوانند از مزایای این کارت استفاده کنند.

وی مدت زمان صدور کارت شناسایی ملی هوشمند را 15 الی 20 روز عنوان کرد و گفت: امکان دارد این مدت زمان در ماههای آینده به دلیل ترافیک کاری افزایش یابد و خواستار ثبت نام زود هنگام شد.

حسن زاده ممکن نبودن جعل کارت ملی هوشمند را از مزایای کارت عنوان کرد و استفاده از کارت ملی هوشمند می توان اطلاعات ضروری را ذخیره و در مدت زمان کم به این اطلاعات دسترسی پیدا کرد.

وی گفت: با استفاده از کارت ملی هوشمند می توان تمام کارت های بانکی را حذف و تمام اطلاعات بانکی را به این کارت انتقال داد.

 

انتهای پیام/ح

ثبت نام 480 هزار نفر برای دریافت کارت ملی هوشمند

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.