اخبار باشگاه استقلال،

جپاروف وارد تهران شد/ بازگشت نوروزی و ستوده به استقلال/ جلسه نهایی برای معرفی 2 خروجی تیم

مديران باشگاه استقلال امروز عصر جلسه اى را برای معرفی ٢ خروجى تيم برگزار می کتتد.

جپاروف وارد تهران شد/ بازگشت نوروزی و ستوده به استقلال/ جلسه نهایی برای معرفی 2 خروجی تیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  پژمان منتظرى مدافع تيم فوتبال استقلال و جبارى فردا با حضور در هيئت فوتبال قرارداد خود را ثبت و همچنين با ثبت قرارداد در فدراسيون فوتبال نسبت به دريافت «اى. تى. سى» خود اقدام خواهند كرد.

به اين ترتيب پس از اقدام براى دريافت «اى. تى. سى» در نهايت تا ٣ الى ٤ روز ديگر اين دو بازيكن مى توانند با دريافت كارت بازى براى استقلال به ميدان بروند.

جپاروف وارد تهران شد

 هافبک ازبكستانى تيم فوتبال استقلال كه پس از اتمام اردوى تيمش براى انجام كارهاى گذرنامه اش راهى كشورش شده بود در نهايت امروز وارد تهران شد.

اين بازيكن با بازگشت به تهران در تمرينات تيمش حضور پيدا خواهد كرد.

 جلسه استقلالى ها با كريمى و هراير

 با توجه به ثبت قرارداد يعقوب كريمى در هيئت فوتبال در نهايت مشخص شد كه محسن كريمى و هراير مگويان در لیست خروج تیم فوتبال استقلال هستند.

در همين راستا قرار است مسئولان استقلال امروز عصر با هراير مگويان و مدير برنامه هاى اين بازيكن صحبتى داشته باشند تا بر اين اساس شرایط لازم براى خروج اين بازيكن صورت بگيرد. از طرفى هم احتمال دارد مگويان در صورتى كه تيم پيكان و ذوب آهن خواهانش باشند به صورت قرضى راهى  يكى از این 2 تيم شود.

همچنين قرار است مديران استقلال مذاكراتى را با محسن كريمى داشته باشند تا به اين ترتيب نام او را تا نيم فصل از ليست استقلال خارج كنند و زمانى كه اين بازيكن بهبود پيدا كرد به تركيب آبى ها بازگردد.

 برنامه تمرينى فرداى استقلال

طبق هماهنگى هاى صورت گرفته از سوى كادر فنى تمرينات فرداى آبى ها تعطيل است.

به اين ترتيب بازيكنان استقلال فردا به استراحت خواهند پرداخت و انجام تمرينى را در دستور كار قرار نمى دهند.

دكتر نوروزى عامل آشتى ستوده و منصوريان

طبق صلاح ديد منصوريان و وساطت نوروزی، ستوده به كار خود در استقلال ادامه خواهد داد.

 با توجه به نشستى ك هروز گذشته ميان مسئولان استقلال و نوروزى معاونت پزشكى استقلال برگزار شد در نهايت مقرر شد نوروزى به كار خود در استقلال ادامه دهد.

 منصوريان كه ستوده ديگر پزشک تيم را از كادر اخراج كرده بود با وساطت نوروزى قبول كرد تا بار ديگر از حضور ستوده در تيمش استفاده كند.

به اين ترتيب ستوده در فصل پيش رو همچنان پزشک تيم است و هم اكنون او با شيرينى در تمرين استقلال حاضر شده است تا به نوعى با منصوريان و كادر فنى آشتى كند

 همچنين ناگفته نماند ستوده پزشک تيم  استقلال شب گذشته هنگام آسيب ديدگى شجاعيان بر بالين اين بازيكن حضور پيدا كرد.

 

انتهای پیام/

 

اخبار و برنامه تمرینی تیم فوتبال استقلال

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۹:۰۲ ۰۱ مرداد ۱۳۹۶
عشق فقط یک کلام استقلال والسلام
آخرین اخبار