رجبی:

منصوریان به تیم ملی دهن کجی می کند/ آقایان به خاطر پول استقلال را تحریم کردند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: منصوریان یک روز در صحبت های خود از بالا بودن پرچم ایران سخن می گوید و یک روز دیگر به پیراهن تیم ملی دهن کجی می کند.

رضا رجبی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره اینکه منصوریان بازیکنان تیمش را در اختیار تیم امید قرار نداده است، اظهار داشت: من همیشه پیش از وقوع هر اتفاقی حرف هایم را زده ام و حالا می گویم که باشگاه استقلال، باشگاه فرهنگی ورزشی منصوریان نام دارد نه فرهنگی ورزشی استقلال. سرمربی تیم درباره هر موضوعی اظهار نظر می کند، حتی منصوریان درباره دکتر ستوده  صحبت می کند و این مساله نشان دهنده این است که افتخاری ضعف دارد و پدر خانواده ضعیف تر از پسر خانواده است.

او ادامه داد:باشگاه استقلال، مدیر عامل و سخنگو دارد اما نمی دانم چرا منصوریان به خود اجازه می دهد درباره هر چیزی نظر بدهد. به نظر می رسید، افتخاری در باشگاه کاره ای نیست و برای ماندنش در این سمت هم باید تن به هر کاری بدهد. از طرفی منصوریان هم در دوره ای در تیم امید حضور داشت و در آن هنگام او از تمامی باشگاه ها انتظار داشت تا بازیکنان مورد نظرش را در اختیارش بگذارند اما در حال حاضر خودش این کار را انجام نمی دهد. یک روز منصوریان در صحبت های خود از بالا بودن پرچم ایران سخن می گوید و یک روز دیگر به این پیراهن تیم ملی فوتبال دهن کجی می کند. اینکه افتخاری اعلام می کند به تیم امید بازیکن می دهیم و در نهایت منصوریان این کار را انجام نمی دهند یعنی سرپیچی از صحبت های مدیر عامل و اینکه چقدر اوضاع نابسامانی در باشگاه حاکم است.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره شکایت تیموریان و کاوه رضایی نیز اظهار داشت: در رابطه شکایت کاوه اطلاع دقیقی ندارم اما فکر می کنم او به دلیل دریافت itc این کار را انجام داده باشد چرا که در هر صورت این بازیکن با یک تیم جدید قرارداد منعقد کرده و باید از طریق فیفا پیگیر این موضوع باشد .اما در مورد تیموریان باید بگویم او انسان صادق و ساده ای است و به طور حتم به او بی احترامی کرده و یا اینکه او را پشت درب گذاشته اند که مجبور به شکایت شده است. البته من شکایت این بازیکنان را به خاطر استقلال و هواداران این تیم تایید نمی کنم اما مطمئنم کاری با تیموریان کرده اند که او مجبور به شکایت شده است.

رجبی افزود: بزرگان تیم یادشان رفته که سال گذشته در اوج بازی ها به خاطر پول تمرینات را تعطیل کردند و در حال حاضر به کار تیموریان و رضایی ایراد می گیرند. همین افراد به دلیل دریافت نکردن مطالباتشان دست به تحریم زدند.  باشگاه ها در این بی پولی قرارداد های میلیاردی منعقد می کنند و پول های هنگفتی در اختیار دلالان قرار می گیرد و از همه مهم تر اینکه باشگاه ها هم پول می دهند هم آبرو. هر سال نیز بد هی باشگاه ها روی هم انباشته می شود و یک نفر هم پیدا نمی شود که به این مساله رسیدگی کند. چرا این اتفاقات در زمان فتح اله زاده رخ نمی داد؟ چرا این اتفاقات در زمان سرمربیگری قلعه نویی صورت نمی گرفت؟ چون این افراد اصول را فدای شخصیت نکردند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان خاطر نشان کرد: استقلال در فصل پیش رو بازیکنان زیادی را در اختیار گرفته بنابراین اگر دو سه بازیکن هم در اختیار تیم امید قرار می گرفت اتفاقی رخ نمی داد و استقلال متضرر نمی شد. در هر صورت در باشگاهی که ثبات مدیریت نداشته باشد یک نفر تصمیم گیرنده می شود و دو نفر هم حمایت می کنند.

انتهای پیام/

اظهار نظرهای رجبی در مورد وضعیت باشگاه استقلال

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۰ ۰۱ مرداد ۱۳۹۶
ههه خنده داره استقلال تو مهمترين بازى فصل هافبکشو تحويل تيم ملى داد در حالى که هيچ هافبکى تو بازى با العين نداشت و اون بلا سرش اومد
آخرین اخبار