شیراز؛

۲۵ مرداد ماه آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره شعر علوی

مهلت ارسال اثر به جشنواره منطقه‌ای شعر علوی تا ۲۵ مرداد ماه تمدید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ کرونی مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری فارس گفت: جشنواره منطقه‌ای شعر علوی در آستانه عید سعید غدیر در شهرستان جهرم برگزار می‌شود که مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۲۵ مردادماه تمدید شد.


وی افزود: شاعرانی از استان‌های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان در این جشنواره شرکت می‌کنند و با موضوع امام علی (ع) و اقتصاد مقاومتی به سرایش شعر می‌پردازند.


کرونی بیان کرد: امام علی (ع) و عدالت اقتصادی اجتماعی، امام علی (ع) و احترام به بیت‌المال، امام علی (ع) و حسن مصرف، امام علی (ع) و فرهنگ کار و تلاش و امام علی (ع) و کارآفرینی زیرمجموعه موضوع کلی جشنواره شعر علوی است.


وی اظهار داشت: براساس فراخوان جشنواره بخش موضوعی ویژه عموم شرکت‌کنندگان ۴ استان است و بخش ویژه زیر ۲۰ سال با موضوع آزاد ویژه استان فارس است و شعر‌ها باید در قالب کلاسیک، نو و نیمایی و ترانه باشد.


مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری فارس تصریح کرد: هر نفر می‌تواند حداکثر ۳ اثر ارسال کند و در صورت ارسال بیش از تعداد اعلام شده، آثار مازاد حذف می‌شوند و شاعران باید آثار خود را به نشانی artfars۱۴@gmail.com ارسال کنند.


نیمه شهریورماه و در آستانه عید سعید غدیر خم شهرستان جهرم میزبان سخن‌سرایان و شاعران آستان مقدس علوی است.
انتهای پیام/ر

امام علی (ع) و عدالت اقتصادی اجتماعی یکی از موضوعات کلی این جشنواره است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار