شیراز؛

برگزاری جشنواره منطقه‌ای شعر علوی در جهرم

مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری فارس از برگزاری جشنواره منطقه‌ای شعر علوی با موضوع کلی امام علی (ع) و اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛  هاشم کرونی مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری فارس از برگزاری جشنواره منطقه‌ای شعر علوی با موضوع کلی امام علی (ع) و اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل خبر داد و گفت: اینه جشنواره با حضور شاعرانی از استان‌های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان در جهرم برگزار می‌شود.

کرونی افزود: امام علی (ع) و عدالت اقتصادی اجتماعی، امام علی (ع) و احترام به بیت‌المال، امام علی (ع) و حسن مصرف، امام علی (ع) و فرهنگ کار و تلاش و امام علی (ع) و کارآفرینی زیرمجموعه موضوع کلی این جشنواره است.

وی ادامه داد: آخرین مهلت دریافت آثار 15 مرداد 96 است.

کرونی با اشاره به اینکه بخش موضوعی ویژه عموم شرکت‌کنندگان 4 استان است، بیان کرد: بخش ویژه زیر 20 سال با موضوع آزاد ویژه استان فارس است و شعرها باید در قالب کلاسیک، نو و نیمایی و ترانه باشد.

کرونی اظهار کرد: هر نفر می‌تواند حداکثر 3 اثر ارسال کند و در صورت ارسال بیش از تعداد اعلام شده، آثار مازاد حذف می‌شوند و شاعران باید آثار خود را به نشانی artfars14@gmail.com ارسال کنند.

مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری فارس تصریح کرد: نیمه شهریورماه و در آستانه عید سعید غدیر خم شهرستان جهرم میزبان سخن‌سرایان و شاعران آستان مقدس علوی است.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.