جشن بزرگ میلاد حضرت معصومه(س) در بوشهر برگزار می‌شود

مسئول ستاد نماز جمعه بوشهر گفت: جشن بزرگ میلاد کریمه اهل‌بیت حضرت معصومه(س) ویژه بانوان دوشنبه ۲ مردادماه ساعت ۱۸ در مصلی جمعه بوشهر برگزار می‌شود

جشن بزرگ میلاد حضرت معصومه(س) در بوشهر برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام سید نعمت‌الله رکنی ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری مراسم جشن میلاد کریمه اهل‌بیت حضرت معصومه(س) در بوشهر به ویژگی‌های این بانوی بزرگ اسلام پرداخت و ولایت‌مداری را بارزترین ویژگی حضرت معصومه(س) دانست و اظهار داشت: ولایت‌مداری و زهد و عبادت همیشگی بارزترین ویژگی حضرت معصومه(س) است که الگوپذیری آن باید مورد توجه همگان به ویژه بانوان قرار بگیرد.

وی از برگزاری جشن بزرگ میلاد حضرت معصومه(س) در بوشهر خبرداد و افزود: جشن بزرگ میلاد کریمه اهل‌بیت حضرت معصومه سلام‌الله علیها ویژه بانوان در بوشهر برگزار می‌شود.

مسئول ستاد نماز جمعه بوشهر با بیان اینکه این جشن ویژه بانوان است گفت: جشن بزرگ میلاد کریمه اهل‌بیت حضرت معصومه(س) دوشنبه 2 مردادماه ساعت 18 در مصلی جمعه بوشهر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برگزاری این جشن باشکوه توسط خواهران انجام می‌شود اظهار داشت: در این مراسم معصومه پیرموسایی از قم سخنرانی می‌کند.

رکنی از تجلیل بانوان بوشهری در مراسم جشن بزرگ میلاد کریمه اهل‌بیت حضرت معصومه (س) خبرداد و بیان کرد: در این جشن بزرگ با حضور آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر از بانوان نمونه بوشهری تجلیل می‌شود.

مسئول ستاد نماز جمعه بوشهر افزود: در این جشن برنامه‌های از قبیل نورافشانی، مسابقه، سرود و برنامه‌های شاد و متنوعی برگزار که از عموم خواهران برای شرکت در این مراسم دعوت می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: این مراسم به همت شورای عالی فرهنگی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر و همکاری برخی نهادها و سازمان‌ها برگزار می‌شود.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.