شکایت طلبکاران باشگاه نفت بین المللی می شود

بازیکنان و مربیان سابق تیم فوتبال نفت تهران امروز در تجمعی اعتراضی مقابل وزارت نفت حضور پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛در حالی که قرار بود تعدادی از بازیکنان و مربیان سابق باشگاه نفت تهران صبح دیروز «شنبه» در اعتراض به پرداخت نشدن مطالبات ۲ فصل گذشته خود مقابل وزارت نفت تجمع کنند این تمجع اعتراض آمیز به امروز، یکشنبه موکول شد.

شکایت نفتی ها به AFC رسید

بازیکنان و مربیان سابق نفت تهران که از ۲ فصل گذشته از این باشگاه طلبکار هستند دقیقا نمی‌دانند باید حرف‌های خود را با کدام مسئول باشگاه نفت در میان بگذارند، زیرا این تیم که قرار است در رقابت‌های فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا نماینده فوتبال کشورمان باشد در حال حاضر بدون مدیرعامل اداره می‌شود!

شکایت نفتی ها به AFC رسید

محسن سیدی مربی سابق تیم فوتبال نفت تهران در جمع خبرنگاران گفت:: به نظرم دیگر جمع شدن ما در مقابل وزارت نفت لوس شده است و خودمان هم خسته شده ایم و نمی‌دانیم اعتراض خود را به گوش چه کسی برسانیم.

وی در ادامه افزود: افرادی که طلب و رقم قراردادشان از ما بیشتر است به دلیل مشغله کاری نتوانسته اند در این تجمع حضور داشته باشند. خواسته ما زیاد نیست و چیزی که می‌خواهیم معادله پیچیده‌ای نیست. مسئولان وزارت، تیم نفت تهران را به مبلغ ۱۵ میلیارد تومان فروخته اند، اما کسی پاسخگوی ما که از این تیم طلب داریم نیست. سوال ما از آقای وزیر این است که، شما که معامله کردید یک سوم مبلغ را دریافت و طلب‌های بازیکنان و کادرفنی را پرداخت می‌کردید.

مربی سابق تیم فوتبال نفت تهران خاط نشان کرد: آقای قدوسی که شما که به عنوان سخنگوی جدید باشگاه هستید، بدهی نفت را با سایر تیم‌های یکی نکنید. این یک معامله بوده است و سعی کنید واقعیت‌ها را بگویید. تشخیص من این است که دوستان وزارت نفت قصد دارد باشگاه نفت را با تمام بدهی هایش به شرکت جدید واگذار کنند. شما‌ها بیایید قیمت بگذارید ۸ یا ۱۵ میلیارد و تیم را واگذار کنید، اما به فکر ما هم باشید.

سیدی تصریح کرد: تعداد طلب کاران از باشگاه نفت زیاد است و اگر ما مجبور شویم ناگزیر می‌شویم به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کنیم و مقدمات کار را هم انجام داده ایم. از محمدرضا ساکت درخواست داریم که این موضوع یکبار برای همیشه حل کند.

وی در ادامه گفت: بار‌ها می‌خواستیم با وزیر دیدار داشته باشیم که متاسفانه نتوانستیم حضوری با او صحبت کنیم. ما همه موارد را پیش بینی کرده ایم و حتی رای کمیته انضباطی را داریم، اما متاسفانه هنوز به جایی نرسیده ایم و زمانیکه کاوه رضایی و آندرانیک تیموریان شکایت خود را به AFC ارائه دادند، راه باز شد و ما هم می‌خواهیم همین کار را تکرار کنیم. قرارداد‌های خود را ترجمه می‌کنیم و تحویل کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌دهیم. وقتی ۲ هفته‌ای جواب شکایت تیموریان ورضایی داده شده است حتما جواب ما هم می‌دهند.

محسن سیدی در پایان گفت: سوال من از رئیس کمیته انصباطی این است که به چه نحوی مجوز واگذاری تیم نفت تهران با این همه بدهی داده شده است.

 

انتهای پیام/

 

سیدی: از رئیس کمیته انضباطی باید پرسید چطور تیمی که بدهکار است واگذار می‌شود!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار