خانبان: درست نبود بدون کریمی در نفت بمانم/ او اصرار داشت دستیارانش قرارداد ببندند

مربی سابق تیم فوتبال نفت تهران گفت: بدون علی کریمی تمایلی به ادامه همکاری با نفت ندارم.

خانبان: درست نبود بدون کریمی در نفت بمانم/ او اصرار داشت دستیارانش قرارداد ببندندمهرداد خانبان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره تمایل باشگاه نفت تهران و حمید درخشان برای ادامه حضور او در جمع اعضای کادرفنی نفت بیان کرد: هرچند برای درخشان احترام خاصی قائل هستم اما تاکنون صحبتی با او و همچنین مسئولان باشگاه نفت  تهران برای ادامه همکاری نداشته ام و اگر چنین پیشنهادی هم مطرح شود، دیگر به نفت تهران باز نمی گردم.

او افزود: با علی کریمی به نفت آمدم و زمانی که او قراردادی امضا نکرد به تبعیت از کریمی، قراردادی با باشگاه نفت نبستم. البته گویا مسئولان باشگاه نفت  تهران از درخشان درخواست کرده اند که من در کادرفنی این تیم بمانم اما بدون علی کریمی تمایلی به این کار ندارم.

مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران در پایان خاطرنشان کرد: علی کریمی با وجود قرارداد نبستن با نفت تهران، اصرار داشت ما در این تیم بمانیم اما نه تنها من بلکه هیچ یک از دستیاران او به دلیل شخصیت و بزرگی علی کریمی حاضر به بازگشت به نفت نیستند. تمام اعضای کادرفنی قبلی نفت می توانستند با این باشگاه قرارداد ببندند اما زمانی که کریمی حاضر به ادامه همکاری نشد، ما هم به صورت اتوماتیک قراردادمان را به امضا نرساندیم.

 

انتهای پیام/

خروج دستیاران کریمی از کادرفنی نفت تهران

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار