کرمان؛

کشف بيش از 138 كيلو مواد مخدر در كرمان

فرمانده انتظامی شهرستان كرمان از دستگيری پنج قاچاقچی و كشف بيش از 138 كيلو گرم مواد مخدر طی دو عمليات جداگانه توسط ماموران انتظامی بخش راين و كلانتری 19 اين فرماندهی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، سرهنگ عبدالعلی روانبخش در تشريح عمليات اول گفت : ماموران انتظامی بخش راين اين فرماندهی با همكاری ماموران انتظامی يگان تكاوری با انجام يکسری كار اطلاعاتی و پليسی از حمل و جابجايی مواد مخدر توسط قاچاقچيان مطلع و موضوع را به صورت ويژه در دستور كار خود قرار دادند.
وی افزود : در همين رابطه مأموران انتظامی در حين گشت زنی های هدفمند و نامحسوس در سطح حوزه استحفاظی به يك دستگاه خودرو سواری پژو 405 و يك دستگاه موتور سيكلت مشكوك شدند و دستور توقيف آنها را صادر كردند.
سرهنگ روانبخش اظهار داشت : مأموران در بازرسی از اين وسايل نقليه موفق شدند مجموعا مقدار 95 کيلو و 50 گرم ترياک و 36 كيلوگرم حشيش را کشف و سه نفر را در اين رابطه دستگيرکنند.
اين مقام انتظامی در تشريح عمليات دوم بيان داشت: همچنين ماموران انتظامی كلانتری 19 شهر كرمان موفق شدند يك باب منزل مسكونی را كه در امر خريد و فروش مواد مخدر فعاليت داشتند را شناسايی و پس از كسب اجازه از مقام قضايی در بازرسی از اين منزل مقدار 7 كيلو و 460 گرم مواد مخدر از نوع ترياك را به همراه تعدادی آلات و ادوات استعمال مواد مخدر كشف و دو نفر را در اين رابطه دستگير كنند.
وی با اشاره به اينكه در اين دو عمليات مجموعا 138 كيلو و 510 گرم مواد مخدر كشف شد افزود: متهمان دستگير شده پس از تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانونی به همراه مواد مكشوفه به مراجع قضايی معرفی شدند.
انتهای پیام/ی

کشف بيش از 138 كيلو مواد مخدر در كرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.