کرمان؛

‍ کشف ۴۳۰ کیلویی موادمخدر در رودبارجنوب

فرمانده انتظامی رودبار جنوب گفت: پلیس رودبار از فعالیت یک باند که قصد انتقال مواد مخدر از مسیر رودبارجنوب را داشتند مطلع شده و رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

‍ کشف ۴۳۰ کیلویی موادمخدر در رودبارجنوببه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ رضا فیروز بخت فرمانده انتظامی رودبار جنوب گفت: در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر، پلیس رودبار جنوب از فعالیت یک باند تهیه و توزیع مواد افیونی که قصد انتقال مقادیری مواد مخدر از مرز های شرقی و از مسیر رودبارجنوب به مرکز کشور را داشتند مطلع شده و رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

 وی افزود: ماموران بعد از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی در نهایت متوجه شدند باند مذکور قصد دارند محموله‌مواد مخدر را به وسیله یک دستگاه خودروی نیسان وانت حمل نمایند.

 این مقام ارشد انتظامی بیان کرد : بلافاصله اکیپ های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی بصورت نامحسوس وارد عمل شده و محورهای مواصلاتی را تحت نظر گرفتند تا در نهایت خودروی مذکور را شناسایی و به راننده دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی رودبارجنوب گفت: راننده خودرو با بی توجهی به دستور ایست پلیس با گشودن آتش به روی ماموران به مسیر خود ادامه داد که در نهایت بعد از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو متوقف شد.

فیروز بخت اظهار کرد : سرنشینان با استفاده از تاریکی هوا و جنگلی بودن منطقه از محل درگیری متواری شدند و تلاش برای دستگیری آنها ادامه دارد.

 وی خاطر نشان کرد : در این عملیات مقدار ۴۳۰ کیلو گرم تریاک کشف و یک دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

فیروزبخت یادآور شد : در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در خصوص قاچاق مواد مخدر سریعا مراتب را از طریق سامانه فوریتهای پلیسی ۱۱۰ و یا سامانه ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر در میان بگذارند.

 انتهای پیام /س

 

‍ کشف ۴۳۰ کیلویی موادمخدر در رودبارجنوب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.