صحبت‌های ملی پوش کامپوند در آستانه مسابقات جهانی

اسماعیل عبادی ملی پوش کامپوند از میزان آمادگی خود در آستانه اعزام به مسابقات جهانی لهستان می‌گوید.

تلاش می کنم بهترین مدال را در بازی ها جهانی لهستان بگیرماسماعیل عبادی در گفتگو با  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعیت تیم کامپوند برای شرکت در بازی های جهانی لهستان تصریح کرد: بازی های جهانی که هر 4 سال یک بار برگزار می شود و رشته های غیرالمپیکی در آن شرکت می کنند و بهترین فرصت برای ورزشکارانی است که شانس حضور در المپیک را ندارند البته این بازی های از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است وهر ورزشکاری برای کسب مدال در این بازی ها شرکت می کند.

مدال بازی های جهانی لهستان مانند مسابقات المپیک اهمیت دارد

 وی ادامه داد:بازی های جهانی رشته های غیر المپیکی از این جهت اهمیت دارد که ورزشکاران برای حضور در آن باید مانند مسابقات المپیک سهمیه کسب کنند در غیر این صورت قادر به شرکت در این رویداد نخواهند شد. بازی های لهستان دومین دوره مسابقات جهانی است که برای رشته های غیر المپیکی برگزار می شود.

 ملی پوش کامپوند در ادامه درباره شرایطش برای این مسابقات عنوان کرد:پس از پایان مسابقات کاپ آسیایی فرصت کمی برای آمادگی بازیهای جهانی داشتیم به همین دلیل اردویی 10 روزه برگزار کردیم که روز چهارشنبه برای بازی های جهانی به لهستان اعزام می شویم. شرایط برای شرکت در این رقابت ها مناسب است و به آمادگی لازم رسیدیم با توجه به تمریناتی که طی چند روز اخیر داشتیم امیدوارم خوبی را رقم بزنیم و نخستین حضورم دراین بازی ها را با کسب مدال به پایان برسانم.

مهمترین رقبای ما در بازی های لهستان حضور دارند

وی در پاسخ به این سوال که آیا رقبای اصلی در بازی های جهانی حضور دارند تصریح کرد:این مسابقات به دلیل اینکه حکم المپیک را دارد  و اعتبار بالایی دارد ورزشکارن کامپوند نیز سعی می کنند برای کسب سهمیه این مسابقات بهترین عملکرد را داشته باشند. 24 ورزشکار کامپوند سهمیه بازی های جهانی را کسب کردند.بنابراین اصلی ترین رقبای ما در مسابقات مختلف در این بازی ها حضور دارند به طور رقابت سختی بین کمانداران ایجاد می شود و چون مدال این رقابت ها ارزش جهانی بالایی دارد به طور قطع تیم ها با قدرت کامل شرکت خواهند کرد.

 وی در پاسخ به این سوال که آیا شانس کسب مدال دراین رقابت ها را دارد گفت: با توجه به اینکه کمانداران قدرتمندی در این بازی ها حضور دارند و رقابت نزدیکی که بین  ورزشکاران برقرار است کار سختی برای کسب مدال در پیش داریم اما همه تلاشم را می کنم تا بهترین مدال را به دست آورم.

کار سختی برای کسب مدال داریم

ملی پوش کامپوند درباره عملکرد تیم کامپوند در دوره گذشته این بازی ها عنوان کرد:تیم کامپوند در دوره گذشته با 4 ورزشکار شرکت کرد اما من حضور نداشتم . دوره گذشته انتخاب ورزشکاران برای شرکت در این رقابت ها بر اساس رنکینگ بود که 24 نفر اول رنیکگ جهان نیز در بازی ها شرکت می کردند.اما در این دوره 8 نفر ال رنکینگ جهانی به طور مستقیم سهمیه کسب کردند و سایر ورزشکاران باید در مسابقات سهمیه می گرفتند.متاسفنانه در دوره گذشته تیم کامپوند موفق به کسب مدال نشد.در این دوره نیز به همراه پریسا براتچی در مسابقات شرکت می کنم.البته تنها در 2 بخش میکس و انفرادی می توانیم شرکت کنیم.

 انتهای پیام/

بهترین کمانداران در بازی های جهانی لهستان حضور دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار