مشهد؛

کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت در گناباد و بجستان

افراد نیکوکار در سه ماه نخست امسال در مجموع چهار میلیارد و پانصد و شصت میلیون ریال به بخش بهداشت و درمان و سلامت گناباد و بجستان کمک کرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد محمد جان نیکپور مدیرعامل مجمع خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: این مبلغ در قالب اهدا زمین، ساخت و تکمیل طرح‌های عمرانی حوزه سلامت، خرید تجهیزات پزشکی و کمک‌های نقدی به بیماران نیازمند هزینه شد

وی افزود: ۶ میلیارد و پانصد میلیون ریال نیز در سال گذشته توسط خیرین برای اجرای طرح‌های عمرانی حوزه سلامت گناباد و بجستان کمک شد.

جان نیکپور ادامه داد: شانزده هزار و هفتصد مترمربع زمین در روستا‌های محمدآباد، نجم‌آباد، روشناوند، بیمرغ، کلاته کلوخ، شهرک توحید، زین‌آباد و نجم‌آباد به ارزش ۲ میلیارد و دویست و بیست میلیون ریال و از ابتدای امسال تاکنون سه قطعه زمین به مساحت هشتصد متر مربع و ارزش هفتصد میلیون ریال به مجمع خیرین سلامت گناباد اهدا شده است.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی گناباد کمک هشتصد و سی میلیون ریالی برای خرید پنج مورد تجهیزات پزشکی را از دیگر کمک‌ها برشمرد و گفت: در همین راستا در سال گذشته به همت خیرین حوزه سلامت سی و چهار مورد تجهیزات پزشکی به ارزش ۳ میلیارد و صدو بیست میلیون ریال خریداری شد.

وی افزود: با تلاش خیرین سلامت در سال گذشته مبلغ هفتاد و هفت میلیون ریال و درسه ماه نخست امسال سی وپنج میلیون ریال به بیماران بی‌بضاعت کمک نقدی شد.

انتهای پیام// ح. ت
 
 

کمک چهار میلیارد ریالی خیرین به بخش بهداشت و درمان و سلامت گناباد و بجستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.