کنایه ظریف به ترامپ: ایرانی‌ها در آمریکا افراد شاخصی هستند/ممنوعیت ورود به آمریکا توهین آشکار به ایرانی‌هاست+ فیلم

وزیر امور خارجه کشورمان در صفحه اینستاگرام خود بخش مهمی از مصاحبه اش با مجری امریکایی را منتشر کرد.

کنایه ظریف به ترامپ: افراد شاخص ایالات متحده ایرانی هستند+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محموجواد ظریف چند روز گذشته در مصاحبه با چارلی روز مجری امریکایی به سوالات مختلفی پاسخ داد و البته جوابهای به پرسش های مجری همراه با کنایه و انتقاد بود.

پس از این مصاحبه به دلیل مطالب مهمی که در آن مطرح شد بخش هایی کوتاهی از آن در شبکه های اجتماعی و صفحات وب به انتشار رسید و بسیار مورد توجه قرار گرفت.

ظریف نیز در صفحه اینستاگرام خود بخش مهمی از این مصاحبه که درواقع کنایه به ترامپ و انتقاد به سیاست عدم ورود اتباع شش کشور به امریکا بود، را منتشر کرد.

وی در این مصاحبه می گوید: " رئیس جمهور ترامپ ورود اتباع شش کشور به ایالات متحده را ممنوع کرد. این شامل ایران هم شد. در حال حاضر ایرانی ها در ایالات متحده افراد شاخصی به شمار می آیند. آنها افراد شاخصی در اجتماع خود به شمار می‌آیند. پزشکان خوب، دانشمندان خوب. سیلیکون ولی (valley) احتمالا تا این اندازه موفق نبود اگر دانشمندان ایرانی در آنجا کار نمی‌کردندو به همین دلیل است که نمی‌توانم درک کنم چرا از ایرانیان به عنوان اتباع یکی از شش کشور مطرح‌شده در این ممنوعیت توسط رئیس جمهور ترامپ نام برده شده است. این یک توهین آشکار به تمام مهاجران ایرانی است".

 کنایه ظریف به ترامپ: افراد شاخص ایالات متحده ایرانی هستند+ فیلم

 

انتهای پیام/

واکنش ظریف به سیاست عدم ورود اتباع ایرانی به امریکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۱ ۰۱ مرداد ۱۳۹۶
این حرفها دیگر خریداری نداره !!
آخرین اخبار