ذوق زدگی هلگا اشمیت از بازگشت به وین +عکس

هلگا اشمیت معاون مسئول هماهنگ کننده اتحادیه اروپا از اینکه به وین برای بررسی پیگیری مسئله برجام بازگشته ابراز خوشحالی کرد.

ذوق زدگی هلگا اشمیت از بازگشت به وینبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شهر وین برای هشتمین بار امروز(جمعه) 30 تیر ماه میزبان نشست کمیسیون مشترک برجام با حضور هیأت‌های ایران و 1+5 (آمریکا، فرانسه، روسیه، چین، انگلیس و آلمان) به همراه نماینده اتحادیه اروپا به ریاست هلگا اشمیت معاون فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بود.

سید عباس عراقچی و مجید تخت‌روانچی معاونان وزیر خارجه ایران و اعضای ارشد تیم مذاکره کننده هسته‌ای که در سفر ظریف به نیویورک وی را همراهی می‌کنند، قرار است در این نشست با اعضای 1+5 آخرین روند اجرای برجام را مورد گفت‌وگو قرار دهند. تبیین بدعهدی‌های آمریکا از جمله دستورکارهای تیم ایرانی در این نشست خواهد بود.

 در همین ارتباط هلگا اشمیت دبیرکل و معاون هماهنگ کننده اتحادیه اروپا و همتای عراقچی در مذاکرات با انتشار توئیتی از بازگشت به وین ابراز خرسندی کرد .

وی نوشت:

خوشحالم از اینکه دو سال پس از توافق هسته‌ای ایران به وین آمده‌ام تا به همراه E3+3 و ایران در جلسه کمیسیون مشترک برجام شرکت کنم.

 ذوق زدگی هلگا اشمیت از بازگشت به وین

 

 

انتهای پیام/

 

خوشحالی اشمیت از مذاکره با هیئت ایرانی

برچسب ها: اشمیت ، کبورگ ، اتریش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۵ ۳۰ تير ۱۳۹۶
دیپلمات ها که با زنای بی حجاب لبخند میزنن مشکلی نیست ولی وقتی یه هنرپیشه یا فوتبالیست با همسرش و باحجاب عکس میگیره از همه جا محروم میشه
آخرین اخبار