۴۶۰ نفر در دشتی آموزش های فنی حرفه ای را فرا گرفتند

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان دشتی گفت: در سه ماهه اول سال جاری بیش از ۴۶۰ نفر آموزشهای فنی حرفه ای را در ده کارگاه فرا گرفتند.

۴۶۰ نفر در دشتی آموزش های فنی حرفه ای را فرا گرفتندبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمد آبروان اظهار داشت: این مرکز آمادگی دارد آموزش های فنی و مهارتی را به جوانان جویای کار ارائه کرده و در این راستا اساتید مجربی نیز در اختیار مرکز است.

وی از حمایت های فرماندار شهرستان دشتی تقدیر کرد و افزود: برای اولین بار سایت آزمون آنلاین در مرکز فنی و حرفه ای این شهرستان راه اندازی شد که مزایای فروانی نیز برای کارآموزان دارد. در گذشته این امتحانات به صورت کتبی برگزار می شد ولی در حال حاضر تجهیزات لازم خریداری شده و به زودی این سایت راه اندازی می شود.

وی به مزایای این سایت اشاره کرد و ادامه داد: کارآموز پس از پایان دوره بدون هیچ گونه تاخیر از نتایج خود اطلاع پیدا می کند.

آبروان با بیان اینکه رشته ابزار دقیق نیز برای اولین بار در شهرستان راه اندازی شد، تصریح کرد: برای اجرای این دو طرح بالغ بر یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

آبروان همچنین از شروع عملیات اجرایی محوطه مرکز خبر داد و گفت: برای اجرای این پروژه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه خواهد شد.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان دشتی بیان کرد: در سه ماهه اول سال جاری بیش از ۴۶۰ نفر آموزش های فنی حرفه ای را در ده کارگاه فرا گرفتند.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.