استاندار بوشهر؛

استان بوشهر تعهدات خود در قبال جهاد دانشگاهی را عملی می‌کند

استاندار بوشهر گفت: استان بوشهر تعهدات خود در قبال جهاد دانشگاهی استان از جمله تامین فضا و بازسازی فضای لازم این مجموعه انجام خواهد داد.

استان بوشهر تعهدات خود در قبال جهاد دانشگاهی را عملی می‌کندبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مصطفی سالاری صبح دوشنبه در نشست با رئیس جهاد دانشگاهی کشور با اشاره به راه اندازی جهاد دانشگاهی در استان بوشهر اظهار داشت: امروز روز مبارکی برای استان بوشهر است و امیدوارم مجموعه جهاد دانشگاهی استان بوشهر با قوت و قدرت کار خود را آغاز کند و در حوزه های علمی و پژوهشی به موفقیت های لازم دست یابد.

وی با تاکید بر لزوم افزایش دوره های آموزشی و مهارت افزایی افزود: آموزش و مهارت افزایی پیش زمینه اشتغال مولد و پایدار است و در دوسال گذشته با همکاری سازمان انرژی اتمی و فنی و حرفه ای و استانداری بوشهر، دوره های مختلف فنی و حرفه ای به منظور تربیت جوانان جویای کار برگزار شده و این روند تداوم خواهد داشت.

استاندار بوشهر تاکید کرد: مجموعه های فنی و حرفه ای و دانشگاه علمی کاربردی با تفاهم و هم افزایی بیشتر مسیر تربیت نیروهای لازم برای بازار کار در استان را تسهیل کنند. استان بوشهر در حوزه های پژوهش نفت، گاز، پتروشیمی، دریا و نخیلات، میگو و آبزی پروری فعالیت های چشمگیری داشته است.

وی با اشاره به ایجاد مرکز رصد اجتماعی در وزارت کشور، خاطرنشان کرد: استان بوشهر در ایجاد این مرکز و اجرای مفاد آن در سطح استانی پیشرو بوده است و این طرح می توان گره گشای مشکلات و آسیب های اجتماعی در سطح استان باشد. استان بوشهر تعهدات خود در قبال جهاد دانشگاهی استان از جمله تامین فضا و بازسازی فضای لازم این مجموعه انجام خواهد داد.

سالاری به مسائل و مشکلات پیش روی استان اشاره کرد و گفت: یکی از عمده مشکلات استان حوزه آب است که برای رفع این معضل طرح های مختلفی از جمله ایجاد تاسیسات آب شیرین کن در استان اجرا شده و در دست اجرا است.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.