مشهد؛

تولید بیش از ۳۲ هزار تن گوشت مرغ درکشتارگاه‌های طیور خراسان رضوی

بیش از ۳۲ هزار تن گوشت مرغ درکشتارگاه‌های طیور خراسان رضوی تولید شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهدجعفر عطارباشی رییس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی گفت: از ابتدای سال جاری، کارشناسان دامپزشکی مستقر در این کشتارگاه‌های طیور استان از ورود ۱۵۰ تن گوشت حاصل از طیور که غیرقابل مصرف بوده جلوگیری و نسبت به معدوم نمودن این مقدار، اقدام لازم را انجام داده اند.

وی طیور کشتار شده در کشتارگاه‌های استان را طی مدت یادشده، بیش از ۱۹ میلیون قطعه دانست و افزود: تمامی ۱۶ کشتارگاه طیور استان، صنعتی بوده و دامپزشکان و دیگر رده‌های دامپزشکی به عنوان تیم نظارت فنی- بهداشتی بر مراحل مختلف استحصال گوشت طیور، از ذبح تا بسته بندی آن نظارت کامل و همه جانبه را دارند.

رییس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی گفت: در هنگام خرید این محصولات، بایستی دقت شود بر روی بسته بندی، نوع محصول، تاریخ تولید و تاریخ انقضاء درج شده باشد.

شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده موارد تخلف در مراکز تهیه، تولید و عرضه فرآورده‌های خام دامی، مراتب را در مشهد، با شماره تلفن‌های ۳۷۲۵۰۰۲۵ و ۳۷۲۵۰۰۳۵ (شبکه دامپزشکی مشهد)، ۱۵۱۲ (پیامگیر اداره کل)، سامانه پیامک اداره کل به شماره ۳۰۰۰۰۱۵۱۲ و در شهرستان‌ها با شبکه دامپزشکی شهرستان در میان گذارند.
 
انتهای پیام // ف.ح
 

 

جلوگیری از ورود ۱۵۰ تن گوشت حاصل از طیور غیرقابل مصرف

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.