یزد؛

معرفی اعضای اصلی و علی البدل انتخابات نظام پزشکی يزد

اعضای اصلی و علی البدل حوزه انتخابات نظام پزشکی شهر يزد معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ علی دهقان معاون علوم پزشکی شهید صدوقی و رییس هیات اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی يزد، با اشاره به افزایش مشارکت 30 درصدی این دوره انتخابات نسبت به دوره‌های قبل، گفت: اعضای اصلی و علی البدل حوزه شهر يزد معرفی شدند.

 دهقان با اشاره به استقبال پرشور جامعه پزشکی از این دوره انتخابات افزود با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده و تشکیل هیات اجرایی و هیات نظارت خوشبختانه امسال شاهد برگزاری انتخاباتی پویا و پرشور با حضور همه گروه‌های پزشکی در سطح استان بودیم.

وی ارائه لسیت‌های متعدد ائتلاف پزشکان و دیگر گروه‌ها را نشانه نشاط در جامعه پزشکی دانست و بیان کرد: امیدواریم نشاط و پویایی حاکم بر این دوره انتخابات، عاملی برای انتخاب تیم اجرایی کارآمد و در نهایت منجر به ارائه خدمات بیشتر و بهتر شود.

رییس هیأت اجرای هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی یزد، با اشاره به افزایش 30 درصدی شرکت کنندگان در این دوره از انتخابات،‌ گفت:‌ در این دوره از انتخابات جمعاً 936 رأی اخذ شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد، افزود: در پایان شمارش آرا افراد زیر بعنوان اعضای اصلی و علی البدل در انتخابات نظام پزشکی حوزه شهر یزد، بافق، تفت، ابرکوه، مهریز و خاتم انتخاب شدند .

 سید محمود واعظ پور، مهدی امیر حیدری،  محمد دریجانی، مجید صفار،  احمدرضا متالهی،  مسعود کلامی، مجتبی غالبی، رضا نفیسی مقدم،  سید حسین مشتاقیون و محمدحسین توحیدی‌فر به عنوا اعضای اصلی وسید محمود صدر و سیدعلی موسوی به عنوان اعضای علی البدل هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی استان یزد انتخاب شدند.

  
انتهای پیام/ ی

اعلام نتایج انتخابات نظام پزشکی يزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.