یزد؛

تمرين سيستم ارجاع در چهارمين بيمارستان صحرايی

رئيس چهارمين بيمارستان صحرايی شهدای جامعه ی پزشكی از اجرای سيستم ارجاع در اين بيمارستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمد رضا وفايی نسب رئيس چهارمين بيمارستان صحرايی شهدای جامعه ی پزشكی گفت: تاكنون سه بيمارستان صحرايی در مناطق همت آباد با ويزيت ٩ هزار، محمد آباد با ويزيت ١١ هزار  و حسن آباد مشير با ويزيت ١٦ هزار نفر برپا شده و كلاسهای آموزش و پيشگيری از دومين بيمارستان صحرایی برای مراجعان برگزار می شود. 

وی افزود: امسال در بيمارستان صحرايی، مراجعان پس از ورود در چادرهای تعبيه شده ی پزشكان عمومی ويزيت شده و در صورت لزوم به پزشك متخصص و فوق تخصص ارجاع می شوند. 

 وفايی نسب گفت:چهارمين بيمارستان صحرايی شهدای جامعه ی پزشكی با برپايی55چادر انفرادی و سه سالن شامل اتاق عمل، اورژانس و بستری زنان و مردان افتتاح شد. 

در اين بيمارستان سه كانكس دندانپزشكی خدمات رايگان دندانپزشكی را به مراجعين ارائه می كنند و بيماران در صورت نياز برای ادامه ی درمان به دانشكده ی دندانپزشكی و موسسه ی تامين درمان بسيجيان ارجاع و تا تاريخ ٣١ فروردين ماه سال آينده از تخفيف ٥٠ درصدی بهره مند می شوند. 

 بيماران بستری جهت ادامه ی درمان به بيمارستانهای شهيد صدوقی، شهيد رهنمون، شهدای محراب، افشار، شهدای كارگر و گودرز ارجاع و از خدمات رايگان اين بيمارستانها استفاده می كنند. 

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار