کرمان؛

امضاء 50 هزار میلیارد ریال تفاهمنامه اقتصادی در رفسنجان

فرماندار رفسنجان گفت: در 4 سال اخیر در رفسنجان بالغ بر 50 هزار میلیارد ریال تفاهمنامه اقتصادی امضا شده که از این میزان 15 هزار میلیارد به اجرا درآمده و اشتغالزایی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،حمید ملانوری، فرماندار رفسنجان تا اواخر تابستان امسال نیز بیش از ده هزار میلیارد ریال پروژه اقتصادی در این شهرستان به بهره برداری می رسد، گفت: سیاستهای اقتصاد مقاومتی، معجونی از الگوها و رفتارها برای رونق فضای اقتصادی و فرهنگی جامعه است.
وی افزود: بهبودی و کمک به معیشت مردم می تواند آمار زندانیها، طلاقها و مزاحمت هاو اعتیاد را کم کند لذا آسیب اجتماعی هرچه کم شود و اوضاع فرهنگی بهبود یابد بر بهبود کسب و کار و رونق اقتصادی تاثیر می گذارد.
وی با اشاره به اینکه در طی سالهای گذشته توجه به بحث اقتصاد و تک محصولی پست هرفسنجان، عمده مردم به کشاروزی در قالب 84 هزار هکتار باغ پسته فعالیت دارند تصریح کرد: اما از بخش های معادن، زیرساختها، گردشگری و صنعت غافل بودیم که با تشکیل ستاد مثلث توسعه اقتصادی در طول 4 سال اخیر اعتمادی که برای سرمایه گذران ایجاد شد فعالیتهای خوبی در راستای احیای معیشت و اقتصاد در رفسنجان ایجاد شده است.
فرماندار رفسنجان تأکید کرد: امروز نیاز است در راستای تولید و اشتغال و جلوگیری از مهاجرت ها، جلوگیری از حاشیه نشینی ها و استفاده از منابع و ظرفیت ها به دنبال اشتغال خرد و مشاغل خانگی باشیم که در این زمینه در رفسنجان فعالیت های چشمگیری شده است.
وی با اشاره به ایجاد شورای اقتصاد مقاومتی در 80 روستای رفسنجان اظهار کرد: شورای اقتصاد مقاومتی با حضور دهیار و شورای محل و فعالان اقتصادی در این روستاها راه اندازی شده و یک سری طرح های اشتغالزایی درهر روستا تدوین شده و تسهیلات کم بهره و مجوز به متقاضیان ارائه می شود.
انتهای پیام/ی

امضاء 50 هزار میلیارد ریال تفاهمنامه اقتصادی در رفسنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.