امام جمعه میبد؛

وزرای دولت دوزادهم باید اهل خدمت بی منت به ملت باشند

حجت‌الاسلام حسنی؛ کابینه دوازدهم باید از وزیران فعال، بانشاط و چابک تشکیل شود و وزرا به وعده‌های داده شده در زمان انتخابات جامه عمل بپوشانند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجت‌الاسلام علیرضا حسنی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته میبد ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت امام جعفرصادق(ع)، فرارسیدن میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر را تبریک گفت.

وی با بیان اینکه دختران جامعه اسلامی باید حضرت معصومه(س) را الگوی خود در زندگی قرار دهند، بر حفظ عصمت و عفت زنان در جامعه دینی تأکید کرد.

خطیب جمعه میبد در ادامه با گرامیداشت سالروز اقامه اولین نماز جمعه بعد از انقلاب در ایران توسط آیت‌الله طالقانی، اقامه نماز جمعه را با برکت‌ترین تجمعات در نظام اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: باید روزبه روز بر شکوه و عظمت نمازجمعه اضافه شود و افراد جدیدی به صفوف منسجم مردم بپیوندند.

حسنی با بیان این که این فریضه الهی قبل از انقلاب نیز توسط مرحوم آیت‌الله اعرافی در میبد برگزار می‌شد، اظهار داشت: این موضوع از افتخارات شهرستان میبد است و الحمدلله در حال حاضر نماز جمعه میبد از نظر کمی و کیفی از جایگاه بالایی در استان برخوردار است.

خطیب جمعه میبد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخاب اعضای کابینه دوازدهم، تصریح کرد: در فضای مجازی اظهاراتی از برخی مسئولان درخصوص کابینه دوازدهم منشر شده است، حرف ما این است که وزرای دولت دوزادهم باید اهل خدمت بی منت به مردم باشند.

وی با بیان اینکه مردم از جناح‌بازی خسته شده‌اند، خاطرنشان کرد: کابینه دوازدهم باید از وزیران فعال، بانشاط و چابک تشکیل شود و وزرا به وعده‌های داده شده در زمان انتخابات جامه عمل بپوشانند و در حل مسائل و مشکلات اقتصادی مردم از جمله مسأله رکود نقش‌آفرینی کنند.

حسنی با اشاره به دومین سال تصویب برجام و اظهارات وزیر امور خارجه ایران مبنی بر بدعهدی طرف آمریکایی یادآور شد: مجلس شورای اسلامی و دستگاه دیپلماسی باید در مقابل آمریکا پاسخ مناسب و قاطعانه بدهند.

وی در پایان بر هوشیاری مسئولان درخصوص تحرکات جدید دشمنان در عراق و سوریه تأکید کرد و گفت: دشمن با تحریک مردم کرد در عراق و استقرار نیروی نظامی در سوریه درصدد فتنه جدید است.

انتهای پیام/ص

وزرای کابینه جدید اهل خدمت بی منت به ملت باشند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار