امام جمعه یزد؛

روحیه انقلابی توطئه‌های دشمنان و نقشه‌های آن‌ها را خنثی می‌کند

آیت الله ناصری؛ داشتن روحیه انقلابی و اطاعت از مقام معظم رهبری و ولایت فقیه، توطئه‌های دشمنان و نقشه‌های آن‌ها را خنثی می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد با بیان اینکه تا معرفی کابینه توسط دولت زمان زیادی باقی نمانده، افزود: در انتخاب افراد برای کابینه نباید به حزب و جناح توجه داشت و باید فقط توانایی، مدیریت و شایستگی‌ها در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: انتخاب افراد توانمند، کار آمد و شایسته به نفع نظام، انقلاب اسلامی و آحاد مردم است که امیدواریم رئیس جمهوری در این خصوص عنایت ویژه در گزینش افراد داشته باشد.

خطیب جمعه یزد با یادآوری فرمان تاریخی امام خمینی (ره) در خصوص برگزاری و اقامه نخستین نمازجمعه در پنجم مرداد ۱۳۵۵ توسط آیت الله طالقانی، خاطر نشان کرد: همه افراد باید با شور و صلابت در صف‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه به عنوان یک آیین مهم نظام و انقلاب اسلامی مشارکت کنند.
آیت الله ناصری با تاکید به اهمیت ترویج روحیه انقلابی در جامعه اسلامی گفت: مردم و مسئولان اجرایی باید به روحیه انقلابی در ابعاد مختلف نظام اهمیت قائل شوند.

وی تصریح کرد: داشتن روحیه انقلابی و اطاعت از مقام معظم رهبری و ولایت فقیه، توطئه‌های دشمنان و نقشه‌های آن‌ها را خنثی می‌کند که باید همواره در این راه پرافتخار گام نهاد.

امام جمعه یزد گفت: دشمنان همواره به دنبال ایجاد تفرقه در بین ملت ایران و امت اسلام هستند، از این رو باید با پیروزی از رهبر معظم انقلاب اسلامی و حدت کلمه توطئه‌ها را خنثی کرد.

وی به سالروز شهادت امام صادق (ع) و فصائل و مناقب ایشان و نقش این امام همام در حکومت اسلامی و پایه ریزی آن پرداخت و تصریح کرد: باید سیره امام صادق (ع) را بازشناسی کرد، چرا که مسیر سعادت در گرو آن است.

انتهای پیام/ص

رئیس جمهوری کابینه ای شایسته و کارآمد انتخاب کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار