تبریز؛

تقدیر استاندار آذربایجان شرقی از پلیس فتای استان

استاندار آذربایجان شرقی از تلاش‌های رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات موسوم به فتای استان در امر خطیر ایمن‌سازی فضای مجازی و حراست از حریم امن جامعه در برابر هجمه‌های مختلف این فضا، قدردانی کرد.

تقدیر استاندار آذربایجان شرقی از پلیس فتای استانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ اسماعیل جبارزاده ،در دیدار با رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان آذربایجان شرقی، با اهدای لوح سپاس از سعی و کوشش سرهنگ محسن محمودی و همکاران وی در امر ایمن‌سازی فضای تولید و تبادل اطلاعات تقدیر و تشکر کرد.
استاندار آذربایجان شرقی در این دیدار با اشاره به اهمیت بسیار بالای نظارت، حفظ و حراست از حریم امن جامعه به‌خصوص خانواده‌ها و فرزندان کشور در برابر هجمه‌های مختلف فضای مجازی، اظهار کرد: خوشبختانه این مهم به‌عنوان یکی از وظایف و اولویت‌های کاری نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: عملکرد موفق پلیس فتا در آذربایجان شرقی در این زمینه حاکی از زحمات و فعالیت‌های شبانه‌روزی نیروهای زحمت‌کش این مجموعه است که از آن جمله می‌توان به متلاشی شدن شش سایت قمار و شرط‌بندی آنلاین با گردش مالی 160 میلیارد تومان اشاره کرد.
سرهنگ محمودی نیز در این دیدار از حمایت‌های استاندار آذربایجان شرقی از فعالیت‌ها و خدمات پلیس فتا در استان قدردانی کرد.

انتهای پیام/خ

اهمیت بسیار بالای نظارت، حفظ و حراست از حریم امن جامعه به‌خصوص خانواده‌ها و فرزندان کشور در برابر هجمه‌های مختلف فضای مجازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار