قهرمانی امیدهای آسیا؛

سرمربی امید قرقیزستان : مقابل ایران دچار افت بدنی شدیم

سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 23 سال قرقیزستان پس از شکست تیمش مقابل تیم امید کشورمان، دلایل ناکامی تیمش را تشریح کرد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،تیم ملی فوتبال امید کشورمان از ساعت 17 امروز(چهار شنبه) در نخستین بازی گروه اول رقابت های مقدماتی زیر 23 سال آسیا به مصاف قرقیزستان رفت و موفق شد تیم میزبان را 2-1 را شکست دهد.
والری برزوفسکی، سرمربی قرقیزستان، پس از پایان این مسابقه افت بدنی بازیکنانش را عامل اصلی شکست تیمش دانست.


برزوفسکی گفت: "همانطور که انتظار می رفت، بچه ها کمی به لحاظ بدنی کم آوردند و نتوانستند از پس فشار بازی بر آیند. تمام برنامه های ما در پایان نیمه اول نابود شد. نداشتن تجربه بین المللی بر نتیجه بازی تاثیر گذاشت. نتیجه این مسابقه را فراموش خواهیم کرد و برای بازی با عمان آماده خواهیم شد. ما می دانیم که در شرایط بسیار دشواری هستیم، اما تا پایان مبارزه خواهیم کرد. "


امیر حسین پیروانی سرمربی تیم ملی امید کشورمان هم پس از بازی گفت: بازی اول همیشه سخت ترین بازی است. قبل از هر چیز می‌خواهم از بازیکنان  تیمم تشکر کنم .آنها تمام تلاش خود را کردند تا نتیجه خوبی را به دست آورند. در نیمه اول ما دو بار گلزنی کردیم و پس از آن، تمرکزمان بر حفظ برتری مان بود. همچنین من به تیم ملی جمهوری قرقیزستان احترام می گذارم. تیم قرقیزستان تیم خوبی است و مربی خوبی دارد. امیدوارم که در آینده خبرهای خوب زیادی درباره فوتبال قرقیزستان بشنویم. "
انتهای پیام/

سرمربی قرقیزستان دلایل شکست مقابل ایران را تشریح کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار