پورشیب: ایران می تواند در خط اول کاراته دنیا باشد

ملی پوش کاراته گفت: قهرمانی در آسیا ثابت کرد که تیم ملی ایران می تواند در خط اول کاراته دنیا باشد.

ذبیح اله پورشیب در گفتگو  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد مسابقات قهرمانی آسیا بیان کرد: تیم های ملی کاراته در تمام رده های سنی با همدلی و انسجام توانست قهرمان آسیا شود و از سد تیم ژاپن عبور کردیم و بر بام آسیا ایستادیم.

وی ادامه داد: تیم ملی کاراته طی سال های گذشته عناوین خوبی در بخش انفرادی و تیمی کسب کرده است که رنشان می دهد که ایران کاراته پتانسیل بالایی دارد و می تواند سالهای زیادی در خط نخست دنیای کاراته باشد.

دارنده مدال طلا مسابقات قهرمانی آسیا افزود: دنیای حرفه ای ورزش افت و خیز زیادی دارد و تیم ملی کاراته در بازی های باکو در روزهای باخت خود بود و خوشبختانه با هدایت کادرفنی توانستیم مجدد به روزهای اوج خود برگردد.

وی عنوان کرد: اگر ناداوری نبود و بازیکنان ما تلاش دقت بیشتری می کردند می توانستیم مدال های طلا بیشتری را در مسابقات قهرمانی آسیا بدست آوریم.اکنون ثابت کردیم کاراته ایران از سطح آسیا بالاتر است.

پورشیب در ادامه بیان کرد: هفته آینده رقابت های جهانی کاراته در لهستان است که در هر وزن 8 نفر برتر جهان شرکت می کنند و از ایران مهدی زاده، گنج زاده، آسیابری و من به عنوان نمایندگان کشورمان حاضر می شویم.

ملی پوش کاراته در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم روند موفقیت های تیم ملی کاراته ادامه داشته باشد و در مسابقات جهانی نیز بتوانیم مدال های خوشرنگی را کسب کنیم.

انتهای پیام/


کاراته ایران از سطح آسیا بالاتر است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار