انفجار گاز و آتش سوزی در انبار ضایعات

آتش سوزی انبار ضایعات در ساری که به دلیل انفجار گاز اتفاق افتاد، با حضور به موقع آتش نشانان اطفا شد.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سازمان اتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری اعلام کرد طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی مبنی بر انفجار گاز و آتش سوزی، بلافاصله ستاد فرماندهی عملیات، آتش نشانان این سازمان را به محل حادثه در بلوار امام رضا (ع)، خیابان امام زاده عباس، روبروی سالن ورزشی اعزام کرد.


علیزاده رئیس اداره عملیات آتش نشانی گفت: نشت گاز حاصل از شارژ غیرمجاز گاز مایع و وقوع انفجار متاسفانه موجب تخریب سقف و دیوار ساختمان مرغداری متروکه، که در حال حاضر به عنوان انبار ضایعات و انبار سبد مورد استفاده قرار می‌گرفت، شد.


وی با اشاره به اینکه این حادثه انفجار با آتش سوزی همراه بوده، افزود: در محوطه این ساختمان به یک دستگاه خودروی باری مزدا و یک دستگاه موتور سیکلت در اثر ریزش آوار و آتش سوزی خسارت وارد شد.


علیزاده با بیان اینکه شدت انفجار موجب شکسته شدن شیشه سالن ورزشی که با فاصله زیادی از این محل قرار داشت شد، گفت: این حادثه منجر به آتش سوزی حدود ۲۰۰ متر از مساحت این سوله نیز شد که با حضور به موقع و تلاش ۹۰ دقیقه‌ای آتش نشانان با ۴ دستگاه خودروی اطفایی اعزامی از سه ایستگاه آتش نشانی به طور کامل اطفا شد.


وی با اشاره به اینکه خوشبختانه این حادثه خسارت جانی در بر نداشت،  افزود: تحقیقات بیشتر در خصوص علت حادثه ادامه دارد.


انتهای پیام/ع


آتش به جان انبار ضایعات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.